Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto pakket afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto pakket afdrukken

    Hoi allemaal,

    Ik zou graag een foto pakket kunnen aanbieden aan potentiele klanten. Waarbij ze kunnen kiezen uit verschillende opties zoals het afdrukken op canvas, hout, fotoboeken, etc...
    Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde bedrijven? Liefst van al zou ik graag met een bedrijf samenwerken dat zoveel mogelijk variatie kan aanbieden.

    Ik heb even rond gezocht op het forum maar kwam niet direct iets relevants tegen. Sorry als er al een gelijkaardig topic is!

    Met vriendelijke groeten,
    Stijn
    Stijn Willems Fotografie
    Stijn Willems Tumblr

  • #2
    Re: foto pakket afdrukken

    Je zou dat graag aanbieden, maar je weet niet waar je moet zijn !
    Dat is leuk voor je klanten.... ervaring hé .... dat moet je opdoen.
    En dat kan je bekomen door zelf opzoek te gaan, door zaken te laten maken
    ze te beoordelen, en dan beslissen of het past in uw aanbod.
    Je mag niet verwachten dat je alles in één huis gaat vinden, het ene zal beter
    daar zijn, en het andere ga je daar niet bestellen, want .... je weet waar ze da beter doen !

    Dat vraagt allemaal tijd, en geld, aan kennis vergaren zit steeds een zekere prijs verbonden, vroeger noemden ze dat "leergeld"

    Als je daar de moeite ni wil voor doen, en onderhandelen met je mogelijke leveranciers, wat ze U kunne bieden, welke marge
    ge daarop kunt nemen, kunt ge dan verlangen dat anderen, die der misschien ook willen van leven dat voor U gaan doen ?
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: foto pakket afdrukken

      http://be.foto.com/nl/foto-afdrukken...FYSV3god40wAIw

      http://www.profotonet.nl/
      Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

      Comment


      • #4
        Re: foto pakket afdrukken

        @Digipics357

        Ik verwacht niet dat anderen het voor mij zouden doen. Maar als je blijft zoeken blijf je verschillende producenten/drukkers tegen komen. Als je op het forum zoekt, zie je veel mensen die hun mening geven over de kwaliteit van fotoboeken en prints. Dus zou het goed kunnen dat er mensen zijn die wel hun mening hierover willen delen.
        Naturlijk ben ik van plan om verschillende uit te proberen, maar een tip van iemand met ervaring kan het proces altijd versnellen.
        In elk geval wil ik je al bedanken voor je duidelijke mening omtrent dit topic. Ik zou graag bij een professionele fotograaf gaan helpen en bij leren, het is volgens mij de beste manier om te verbeteren en ervaring op te bouwen.

        @bvphotography

        Hartelijk dank voor de links, deze heb ik al eens bezocht. Ik ga binnenkort eens bij verschillende bedrijven een test doen.


        Mvg,
        Stijn
        Stijn Willems Fotografie
        Stijn Willems Tumblr

        Comment

        Working...
        X