Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoalbum website.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoalbum website.

    Hallo,

    Ik ben verantwoordelijk voor de de website van de jeugdbeweging waar ik leider ben.
    Ik zoek een oplossing voor een misschien herkenbaar probleem.
    Wij zijn met meerdere personen die foto's nemen en het zou handig zijn moest iedereen zelf zijn foto's kunnen uploaden naar de site.
    (Nu moet men de foto's naar mij doorsturen of moet er tweemaal geüpload worden.)

    Bestaat er een oplossing. (Er van uitgaande dat de personen die de foto's moeten uploaden geen HTML, PHP, FTP kennis hebben)
    Is het bijvoorbeeld mogelijk een album te koppelen aan mappen op dropbox. (automatisch)


    Alvast bedankt!
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Fotoalbum website.

    Picasa webalbum.
    Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoalbum website.

      Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
      Is het bijvoorbeeld mogelijk een album te koppelen aan mappen op dropbox. (automatisch)
      Met de API van Dropbox moet je zoiets wel kunnen schrijven.
      Anders kan je ook een hele site schrijven waarbij je gebruikers kan aanmaken en deze gebruikers kunnen dan foto's uploaden...

      (ben zelf een foto cms aan eenvoudige foto cms aan't schrijven, je zal ongetwijfeld wel iemand in je buurt hebben die zoiets voor een flesje wijn wilt schrijven)

      Comment


      • #4
        Re: Fotoalbum website.

        Kijk ook eens naar Zenphoto.
        Groetjes,
        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

        Comment


        • #5
          Re: Fotoalbum website.

          Bedankt voor de info!
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

          Comment


          • #6
            Re: Fotoalbum website.

            Voor mijn fotoalbums op One.com kan ik, als 'administrator', een e-mailadres bepaalde rechten geven.

            Er zijn 6 niveaus die ik kan toewijzen aan een account (met 'Gebruikersnaam' en 'Wachtwoord'):
            - Supergebruiker (Galerij beheerder)
            - Albums aanmaken en foto’s/video’s uploaden
            - Nieuwe reactie plaatsen
            - Reacties verwijderen
            - Vrienden toevoegen
            - Geen rechten

            Maar ja, dan moet je webruimte wél bij One.com geparkeerd staan.
            Last edited by Jos Vanhengel; 28 september 2013, 08:00.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Fotoalbum website.

              Ik beheer twee sites die gebruik maken van one.com voor hosting. (heel handig, goeie ondersteuning met chat enz.)
              Die van de jeugdbeweging heb ik gëerfd van iemand en de provider is me onbekend...
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

              Comment


              • #8
                Re: Fotoalbum website.

                De logica bij de one.com webalbums is prima. De album-software zelf is, na de laatste grote update, onbehoorlijk slecht geworden.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment

                Working...
                X