Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto in het belang van limburg (van mij)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto in het belang van limburg (van mij)

    ik weet nu niet als ik het hier kan/mag posten, dus kan ik het maar proberen... ik heb mijn best gedaan het een duidelijke titel te geven zodat je hier niet nodeloos op moet gaan klikken

    ps: ik heb geen scanner, dus ik heb maar een foto van het artikel gemaakt, niet op de kwaliteit letten dus

    Maar goed.. het staat erin: pg4


  • #2
    Knap Crexis, leuk als je foto's gewaardeerd worden.

    Comment


    • #3
      limburger en wereldburger he,
      "h2o drink it don't drive it"

      Comment


      • #4
        ziet er ook lekker uit.
        Proficiat met je foto in 't Belang.

        Comment


        • #5
          Is dit op freelance basis... of gewoon een foto ingestuurd op aanvraag van de chef?

          TOM
          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

          Comment


          • #6
            Nog een beroemde fotograaf erbij bij BD !
            Tof.
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              thx voor de reacties die gekomen zijn. Ik ken de man en maak ook foto's voor voor zijn website, interieur enz. Maar na volgend jaar als de school gedaan is ga ik met free lance beginnen denk ik, hoop ik alvast

              Comment


              • #8
                Mmmmh dat ziet er lekker uit
                Toffe foto, proficiat en BTW leuk dat je er de kleurenfoto bijplaatst, zo kunnen we ze tenvolle waarderen!!
                eMJeke
                website

                Comment


                • #9
                  Nu weten we meteen waar we moeten zijn voor het Eerste Grote Gala-Diner van BelgiumDigital VZW.

                  Een pianovirtuoos hebben we al, nu nog een zangeres

                  Hombre

                  Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                  Comment


                  • #10
                    Gefeliciteerd creXis !!!mooie foto en ziet er smakelijk uit. Ik had de foto volgens mij al een keer gezien hier. In de challenge misschien ?

                    Comment


                    • #11
                      ik heb de originele erbij gezet omdat hij in kleur en is duidelijker is maar ook om het origineel te laten zien en dat kan je vergelijken met wat het de krant/reclamebureau ermee doet, hier is hij een beetje gecropt. Dus niet veel aan veranderd eigelijk.

                      @ marjo: De foto is niet in de chalange gebruikt ooit.

                      Comment


                      • #12
                        Blij voor jou dat je foto in de krant staat.
                        Proficiat.
                        Weet echter dat er hierwel veel tussen zitten wiens foto's regelmatig in de krant staan. Digitaal heeft namelijk het eerst enorme bijval gehad in de perswereld.
                        Het is natuurlijk altijd heel leuk. Verder doen hé

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Librix

                          Weet echter dat er hierwel veel tussen zitten wiens foto's regelmatig in de krant staan.
                          hihi.. inderdaad o.a. wekelijks een 10-tal foto's van mij in het Brugsch Handelsblad. Zeker niet altijd foto's met grote nieuwswaarde, maar meestel portretten of groepsfoto's uit het verenigingsleven. Nu in juni ook druk gehad met de laatstejaars uit het secundair te gaan fotograferen.

                          TOM
                          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                          Comment


                          • #14
                            ja, ik ga niet elke keer een post doen als er een foto instaat maar omdat het mijn eerste foto is dacht ik het maar te posten.

                            Comment


                            • #15
                              natuurlij creXis... op een eerste gepubliceerde foot mag je terecht fier zijn . Veel succes alvast met de rest...

                              TOM
                              | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                              100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                              Comment

                              Working...
                              X