Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkoop CF kaartjes te kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar goedkoop CF kaartjes te kopen

    Hallo,

    Vroeger kocht ik altijd mijn CF kaartjes via PIN. Snelle levering en zo en als het gewoon door de douane geraakte, geen extra invoerrechten.

    Nu hoor ik vertellen dat de prijzen van CF kaartjes hier de prijzen van PIN evenaren. Is dat zo?

    En zo ja, waar koop je best je CF kaartjes. En is een CF kaartje van 1 Giga aan te raden? En past dat ook op een Canon G3?

    Robby

  • #2
    Moet eens kijken op volgend adres.

    www.interngeheugen.com Is denk ik de goedkoopste. Is in nederland hebben verschillende merken
    Ikzelf gebruik die van 256 en 512 als er dan toch eens iets mis gaat met kaartje is het niet zo prijzig en ben je in het slechtste geval niet al teveel fotoos kwijt.

    Of ze in de G3 passen kun je best even bij canon in de gebruiksaanwijzing napluizen.
    DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

    Comment


    • #3
      Ik koop nog altijd bij PIN...
      Je hebt hier idd goedkope sites...
      Maar dan zit je met gewone Dane-elec of Sandisk.
      Bij PIN koop ik RIDATA.
      idd ze zijn een paar tientalle euro duurder, dan Sandisk, maar de kwaliteit is echt wel beter, ook de snelheid, voor moderne fototoestellen wel goed. Bij mijne Oly speelt die 54 maal sneller niet zoveel rol.
      Ik koop alleen voor de kwaliteit van Ridata.
      Zoek je gewone Sandisk dan zijn er in Nederland en Duitsland wel goedkope sites.

      Comment


      • #4
        Hallo Robby,

        Kijk nu maar eens even bij Pin de prijzen zijn fors gedaald en dus erg voordelig en zeer goed.
        Op dit moment is er voor mijzelf een pakketje onderweg, 512mb Ridata's, Maandag binnen dus.


        Groeten Omega.

        www.digiwaart.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by Omega
          Hallo Robby,

          Kijk nu maar eens even bij Pin de prijzen zijn fors gedaald en dus erg voordelig en zeer goed.
          Op dit moment is er voor mijzelf een pakketje onderweg, 512mb Ridata's, Maandag binnen dus.



          wow, ja je hebt gelijk...
          ik ga direct nog een paar honderd gram bestellen...

          Comment


          • #6
            Moet je doen Mic, je kunt dan gelijk een winkeltje beginnen tijdens je workshops.




            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • #7
              Euh pin wat/ waar / wie is dat?
              Ik ben slecht met woorden.
              www.frend01.be

              Comment


              • #8
                Hallo,

                PIN = http://www.powerinnumbers.com.au/

                Jaja

                Originally posted by frend01
                Euh pin wat/ waar / wie is dat?

                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by frend01
                  Euh pin wat/ waar / wie is dat?

                  PIN is Powerin Numbers in Australië... Met DHL maar drie dagen van hier. Ik had dinsdag besteld en vrijdagmorgen vriendelijk meisje van DHL een pakje gebracht... En lekker goedkoop. (het pakje bedoel ik)

                  Comment


                  • #10
                    Misschien even off-topic maar 'kzal het toch vragen. Wat met bestellingen van X-drive's bij PIN? Hoe zit het daarmee mbt de douane? Geraakt dit ook zomaar erdoor, of heffen ze hier wel tax op? Wie heeft ervaring?

                    Some stuff

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by FotoFré
                      Misschien even off-topic maar 'kzal het toch vragen. Wat met bestellingen van X-drive's bij PIN? Hoe zit het daarmee mbt de douane? Geraakt dit ook zomaar erdoor, of heffen ze hier wel tax op? Wie heeft ervaring?


                      Zal het u volgende week weten te zeggen, 'k heb gisteren een besteld met nog wat batterijen en een cf kaartje... ben eens benieuwd of het zonder extra kosten door de douane geraakt.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Een CF kaartje kost niets bij de douane...
                        Wel effe invullen dat je geen Australiër bent.
                        dus geen Aussie BTW op het geheugenkaartje en hier geen invoerrechten, want 't wordt verzonden als document in een A4 pakje..
                        En op documenten staan geen invoerrechten.

                        Voor een X-drive weet ik het niet... Da's hardware, dus je zal geluk moeten hebben...

                        Comment


                        • #13
                          FOTOFRé

                          Heb bij PIN een Xdrive besteld. Wordt lager op factuur gezet. Hierdoor zo goed als geen taksen. Is zeker de moeite.
                          DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

                          Comment


                          • #14
                            hehe, jullie met dat gebabbel over PIN...Ik kreeg weer goesting en heb zojuist weer een CF 1 gig Ridata besteld... kon 't niet laten, aan zo'n prijs
                            Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
                            Wat wil een mens nog meer?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by FotoFré
                              Misschien even off-topic maar 'kzal het toch vragen. Wat met bestellingen van X-drive's bij PIN? Hoe zit het daarmee mbt de douane? Geraakt dit ook zomaar erdoor, of heffen ze hier wel tax op? Wie heeft ervaring?


                              Wij hebben reeds twee maal een x-drive bij Pin aangeschaft, keurig op de bon een lager bedrag ingevoerd door pin, en er zelfs op gezet dat het software was met een max waarde van 75$, dus geen tax.

                              Perfecte service en lekker snel.

                              Gerust doen dus die x-drive bestellen.

                              groeten
                              Leo

                              Originally posted by mic

                              Nu ga ik woensdag of donderdag weer bezoek krijgen van da mooi meiske van DHL ....
                              Wat wil een mens nog meer?


                              Dat die mooie meid niet weer gelijk weg gaat natuurlijk.... Maar nog even blijft hangen voor een fantatje o.i.d.....

                              Comment

                              Working...
                              X