Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

urbex buddy gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • urbex buddy gezocht

    Hellow,


    Ik ben ongeveer een 4 maand actief in het urbexen , maar door gebrek aan tijd van de persoon
    waar mee ik op pad ga ligt het een beetje stil. Alleen gaan dat zit ik niet echt zitten , en heb nog een hele boel
    locatie om te doen. Wou ik via deze weg is horen of der iemand zin heeft om samen op pad te gaan. Ik
    zelf ben van Keerbergen.



    Groetjes
    Last edited by chivake; 12 september 2013, 07:29.

  • #2
    Re: urbex buddy gezocht

    hoi,

    Ik ben van Mechelen en meestal alleen op pad, dus indien je nog iemand zoekt let me know.

    Grtz

    Comment


    • #3
      Re: urbex buddy gezocht

      ben nog steeds opzoek heb je een PM gestuurd

      Comment


      • #4
        Re: urbex buddy gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door Vandegpe Bekijk bericht
        hoi,

        Ik ben van Mechelen en meestal alleen op pad, dus indien je nog iemand zoekt let me know.

        Grtz
        Als je mij op de hoogte houdt van de status van Crachoir ben ik je man.

        Comment


        • #5
          Re: urbex buddy gezocht

          Paul crachoir heel moeilijk in te geraken laatste tijd. Zal ff PM sturen met meer info

          Comment


          • #6
            Re: urbex buddy gezocht

            Hallo Paul,

            Ben daar verleden week nog eens gaan kijken, maar zit potdicht. Deuren dicht gevezen en voor alle ramen zit hout.
            Volg de toestand op want ben er zelf nog niet geweest.

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: urbex buddy gezocht

              Hey

              Bij deze wil ik mij ook kandidaat stellen, heb nog niet veel ervaring maar wel veel interesse in het urbexen.
              ben zelf van Turnhout

              groetjes
              http://www.fefelovroman.com/

              Comment


              • #8
                Re: urbex buddy gezocht

                sinds korte tijd ben ik ook op zoek om met andere urbexers op pad te gaan
                vandaag picine crachoir gedaan zeer mooie fotos genomen top pand !

                Comment


                • #9
                  Re: urbex buddy gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door diego1987 Bekijk bericht
                  sinds korte tijd ben ik ook op zoek om met andere urbexers op pad te gaan
                  vandaag picine crachoir gedaan zeer mooie fotos genomen top pand !
                  "Sinds korte tijd" zegt ie
                  Laat die "zeer mooie foto's" maar eens zien zou ik zo zeggen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: urbex buddy gezocht

                    Ik ben van Bonheiden tussen Keerbergen en Mechelen en wil dit ook wel eens doen, heb al mooie foto's tegengekomen van urbex en vind dit zeer knap. Als iemand van deze richting hier ergens in de buurt gaat urbexen zou ik zeer graag eens willen meegaan indien dit mogelijk is.
                    Bedankt

                    Comment


                    • #11
                      Re: urbex buddy gezocht

                      Ikzelf ben van Sint-Katelijne-Waver en ben ook nog op zoek naar een urbex buddy, ben zelf ook beginner.

                      Comment


                      • #12
                        Re: urbex buddy gezocht

                        Moderator Note: Verplaatst van ChitChat naar Algemeen, waar je meer dergelijke vragen vindt.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: urbex buddy gezocht

                          Ik ben van regio Heist op den Berg en ben onlangs terug met fotografie begonnen.
                          Urbex spreekt mij enorm aan.
                          Dit doe ik samen met een vriend of alleen, ik voel mij soms toch veiliger als er nog iemand bij is.
                          Dus als er nog mensen zijn die eens samen een uitstap willen maken mag je mij altijd iets laten weten.
                          Geen minderjarigen en liefst personen die zelf ook over een wagen beschikken zodat we ergens onderweg of op de locatie zelf kunnen afspreken.
                          Het is niet mijn bedoeling om aan andere locaties te geraken maar wel om nieuwe mensen te leren kennen en zo ook weer iets te kunnen bijleren.

                          Comment

                          Working...
                          X