PDA

Volledige versie bekijken : En...wat zie je...

Cameleon
4 september 2013, 20:28
http://www.momentsintime.be/BD/curiousbw.jpg

yveske
6 september 2013, 05:20
goed gezien !

mooie omzetting

ineedair
10 september 2013, 21:35
knap beeld. Dat kleed, kandinsky op katoen...fantastisch...met die ruiten op de grond contrasterend.
Ik heb altijd de neiging om de bovenste helft van je foto's eraf te knippen. lol.

Cameleon
11 september 2013, 20:33
Mooie analyse.
Van al mijn foto's ?? :eek:
Wat ik veel zie van andere fotografen ( vroeger en nu ) is dat ze het essentiŽle enkel in beeld nemen, en terecht uiteraard. BV een lantaarnpaal of boom voor de helft erop zetten.
Voor mij doet dit ( meestal ) afbreuk op het totale beeld. Ik probeer wat ik zie er volledig op te zetten zodat het mee deel uitmaakt van het totaal beeld, noem het een stijl :cool:

knap beeld. Dat kleed, kandinsky op katoen...fantastisch...met die ruiten op de grond contrasterend.
Ik heb altijd de neiging om de bovenste helft van je foto's eraf te knippen. lol.

fedder
13 september 2013, 10:51
Goed gezien, volgens mag dat boven de boom er ook af. Het zal het beeld nog versterken.

deka
14 september 2013, 17:00
tovert een lach op mijn gezicht, dus zeker geslaagd. Goed gezien op het juiste moment.
deka

palac
14 september 2013, 20:54
ik denk dat ineedair hier bedoeld op het wat lichtere gedeelte bovenaan de foto waar ook wel wat aandacht naar toe gaat
maar weerom een goeie hoor
gr