Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksfotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijksfotograaf

    Hallo daar!

    Ik ben een student fotografie die onlangs de onvermijdelijke vraag kreeg een huwelijk te fotograferen.
    Dit lijkt mij voor een student fotografie een leuke manier om een centje bij te verdienen.
    Maar zelf ken ik niks van huwelijksfotografie en wil daarom niet zomaar ja zeggen tegen mijn vriend. Ik wil hem niet teleurstellen met foto's die op niet veel trekken van zo'n belangrijke dag.

    Daarom ben ik hier op zoek naar een huwelijksfotograaf waar ik eens een keer (of 2 of 3) mag mee mee gaan als hulpje/draagjongen. Zelf zou ik geen foto's maken omdat ik hier in mijn gevoel nog niet aan toe ben (en het materiaal niet heb).
    Uiteraard vraag ik hier dan ook geen geld voor.
    Regio Vlaams-Brabant.
    Laat maar iets horen!

    Gijs
    http://gijscollet.wix.com/photography

  • #2
    Re: Huwelijksfotograaf

    Een domme vraag,
    maar als je het materiaal niet hebt om als 2de fotograaf mee te gaan...
    Heb je dan het materiaal om het op die vriend zijn grote dag alleen te doen?

    Verder uitstekend idee om proberen "stage" te lopen
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijksfotograaf

      Wel, ik heb momenteel weekend werk waarmee ik spaar om materiaal aan te schaffen en er is ook de optie van huren
      GIjs
      http://gijscollet.wix.com/photography

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijksfotograaf

        nog niet aan beginnen hoor.
        een paar keer als hulpje mee met een pro fotograaf kan helpen , maar een belangrijke gebeurtenis als een huwelijk, komt wel effe meer bij kijken.
        of je vriend zijn eisen moeten niet al te hoog zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.