Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf voor babyfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf voor babyfotografie

    Wij zijn op zoek naar een amateur-fotograaf die wat ervaring heeft met babyfotografie. Onze baby is 6 maanden oud en we zoeken iemand die gewoon wat leuke foto's kan maken. Je moet het wel voordien minstens al eens gedaan hebben en wat foto's kunnen tonen. :-)

  • #2
    Re: fotograaf voor babyfotografie

    Moderator Note: Geen cross-posting a.u.b. Je bericht uit ChitChat is verwijderd.
    Het zou wellicht interessant zijn, mocht je opgeven in welke regio je woont; misschien ook wat je verwacht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf voor babyfotografie

      En eventueel wat het budget mag zijn?
      Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf voor babyfotografie

        Mag dat ook een knappe amateurfotografe zijn?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf voor babyfotografie

          We hebben geen vast budget. Ik had gehoopt een amatuer-fotograaf te vinden die het voor zijn plezier doet. :-)

          Maar een voorstel mag altijd natuurlijk.

          Comment


          • #6
            Re: fotograaf voor babyfotografie

            natuurlijk

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Mag dat ook een knappe amateurfotografe zijn?

            Comment


            • #7
              Re: fotograaf voor babyfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door gs62 Bekijk bericht
              We hebben geen vast budget. Ik had gehoopt een amatuer-fotograaf te vinden die het voor zijn plezier doet. :-)

              Maar een voorstel mag altijd natuurlijk.
              Het mag niks kosten, maar je moet wel ervaring hebben en werk kunnen voorleggen.
              Ik vind dit persoonlijk redelijk arrogant als ik het mag zeggen.

              Zoek je iemand die het gratis wil doen voor zijn of haar plezier, best, daar heb ik niks op tegen.
              Maar als je dan ook nog eisen gaat stellen, dan vind ik dat toch een brug te ver hoor.

              Als je redelijk bent en echt op zoek bent naar een goede kinderfotografe kijk dan maar eens op www.ifocus.be , dat kost wel centen, maar dan krijg je ook mooie resultaten.
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

              Comment


              • #8
                Re: fotograaf voor babyfotografie

                Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                Het mag niks kosten, maar je moet wel ervaring hebben en werk kunnen voorleggen.
                Ik vind dit persoonlijk redelijk arrogant als ik het mag zeggen.

                Zoek je iemand die het gratis wil doen voor zijn of haar plezier, best, daar heb ik niks op tegen.
                Maar als je dan ook nog eisen gaat stellen, dan vind ik dat toch een brug te ver hoor.

                Als je redelijk bent en echt op zoek bent naar een goede kinderfotografe kijk dan maar eens op www.ifocus.be , dat kost wel centen, maar dan krijg je ook mooie resultaten.
                Daar ben ik het voor 200% mee eens.
                En als je niet tevreden bent van de kwaliteit van de amaeurfotgraaf (of -grafe), het heeft je trouwens dan toch niks gekost, kan je altijd nog een pak centen ertegenaan smijten.
                Fotografie is leren kijken.
                http://johanluyckx.weebly.com

                Comment


                • #9
                  Re: fotograaf voor babyfotografie

                  Ik zoek nog iemand die graag schildert. Onze living en onze gang moeten dringend weer eens een likje verf hebben. Liefst iemand die het doet uit passie voor zijn hobby. Hij mag zeker zijn eigen borstels en verf mee brengen. Dat hebben we eigenlijk zelfs liever zo. Oh ja, hij zou ook nog ervaring moeten hebben. Anders liever niet!
                  Ik zoek nog iemand die graag boekhoudt. De kwartaalaangifte moet binnenkort weer binnen. Liefst iemand die graag rekent en telt voor zijn plezier. En natuurlijk met ervaring. Ik wil geen problemen met de belastingen achteraf.
                  Ik zoek nog iemand die graag werkt in de tuin. Ons gras staat redelijk hoog en 't is ook een beetje dor. Liefst iemand met groene vingers die ervaring heeft met dat soort dingen en voor wie tuinieren zo'n beetje zijn hobby is. Als je een foto van een vroeger aangelegde tuin kan doorsturen is dat mooi meegenomen. Wat zeg je, je weet niet hoe je tuinen moet fotograferen? Daar vinden we ongetwijfeld wel iemand voor!
                  Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                  Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                  GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotograaf voor babyfotografie

                    Oepsie dat komt aan.

                    Ja kwaliteit heeft natuurlijk wel zijn prijs, Piet stelt het scherp voor maar heeft wel een beetje gelijk natuurlijk.
                    Anders kan je het even goed zelf doen met smartphone of ander compactje.
                    Ik ben geen amateur, maar fotograaf in bijberoep die, verzekering, sociale zekerheid, belastingen allerhande moet betalen.
                    En ik doe het voor mijn plezier, maar zeker niet voor niks.

                    Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotograaf voor babyfotografie

                      Mij maakt het niet uit wie wat voor wie voor welke prijs doet, maar met mijn vergelijking wil ik maar aangeven dat om een of andere reden het altijd de fotografen zijn waarvan verwacht wordt dat ze voor niets werken. Een tijdje geleden nog voor de programmabrochure van de schouwburg van een Vlaamse provinciestad: of er geen foto's gratis gebruikt konden worden. Er was geen budget voor. Er was wel budget voor de (mooie) layout, voor de (netjes afgewerkte) druk en er was ook budget om iemand tijd te laten besteden aan het coördineren van al die dingen. Er was zelfs zoveel budget voor al de rest dat er geen budget voor de fotograaf meer was. Niemand denkt er aan om aan de drukker te vragen of hij voor niets wil drukken of aan de layouter of hij voor niets wil layouten...
                      Afijn, einde preek :-)
                      Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                      Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                      GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotograaf voor babyfotografie

                        Oorspronkelijk geplaatst door gs62 Bekijk bericht
                        natuurlijk
                        Ik ken er eentje die snel beroemd aan 't worden is. Ze staat al in de 'boekskes'.
                        De prijs zal waarschijnlijk navenant zijn.
                        Vriendelijke groet,

                        Jos

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotograaf voor babyfotografie

                          Er word hier nogal gezocht achter babyfotografen
                          Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotograaf voor babyfotografie

                            welke regio?

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotograaf voor babyfotografie

                              Moderator Note: Heb ik in post #2 ook al vriendelijk gesuggereerd.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X