Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding fotografie in Mechelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding fotografie in Mechelen

    Ik ben op zoek naar een goede opleiding digitale fotografie in Mechelen of omstreken.

    Ik kwam reeds volgende mogelijkheden tegen op internet:


    Heeft er iemand ervaring met één van deze opleidingen?

    De opleidingen van CVO zijn een pak goedkoper. Vertaalt zich dit ook in de kwaliteit?

    Ikzelf ben op zoek naar een basis cursus die toch wat uitdaging biedt. Veel praktische oefeningen met eigen reflexcamera spreken me aan. Ik heb reeds wat lectuur over digitale fotografie gelezen.

    Hartelijk dank voor jullie feedback!

  • #2
    Re: Opleiding fotografie in Mechelen

    Ik heb ervaring met openphoto. Niet de basis maar wel de workshops "portret zonder studio" en "inhoud en compositie".
    Ze zijn niet goedkoop maar na inhoud en compositie heeft mijn fotografie wel een enorme grote wending genomen. Soms zijn er wel kortingen op die cursussen hier maar dan moet je wel regelmatig de website controleren.

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding fotografie in Mechelen

      wel leuk, dat ze reclame maken op elkaar sites..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding fotografie in Mechelen

        Oorspronkelijk geplaatst door indrukwekkend Bekijk bericht
        Ik heb ervaring met openphoto. Niet de basis maar wel de workshops "portret zonder studio" en "inhoud en compositie".
        Ze zijn niet goedkoop maar na inhoud en compositie heeft mijn fotografie wel een enorme grote wending genomen. Soms zijn er wel kortingen op die cursussen hier maar dan moet je wel regelmatig de website controleren.

        Zelf heb ik geen ervaring, ik heb nog geen opleidingen gevolgd maar ik ken verschillende mensen die bij openphoto cursus gevolgd hebben en die zijn allemaal heel tevreden. En die inhoud en compositie is de cursus die ik zelf zou willen volgen als ik er de tijd voor vrij kan maken.

        Comment


        • #5
          Re: Opleiding fotografie in Mechelen

          ik heb de basis bij Open Photo gevolgd, is me goed meegevallen. Het hangt er miss een beetje vanaf wat je zelf wenst... het is wel beknopter volgens mij, maar je krijgt écht wel veel mee op die lessen.

          Comment

          Working...
          X