Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat zou ik nemen???? overaanbod, wat denken jullie van sony cybershot DSC-wx200???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat zou ik nemen???? overaanbod, wat denken jullie van sony cybershot DSC-wx200???

    hallo
    mijn sony cybershot dscH70 is gestolen, dus ik ben op zoek naar omgeveer hetzelfde toestel maar nog beter
    snelle sluitertijd, foto's maken met weinig licht, +/- 10Xzoom, groothoek van rond de 25
    met een menu waarin je de foto's kan bewerken (zwart/wit enz ), moet in mijne binnezak passen, liefst zonder gps/wifi enz en zeker geen touchscreen en minder dan 250 euro
    ik weet het ik verwacht veel van een fototoestel, daarom is het juist zo moeilijk voor me kunnen jullie me soms advies geven???
    wat denken jullie van de sony cybershot DSC-wx200???
    ik heb gelezen dat deze zijn battery's niet zo lang meegaat, geen zwart/wit in het menu???

  • #2
    Re: wat zou ik nemen???? overaanbod, wat denken jullie van sony cybershot DSC-wx200??

    Tov je H70 zijn alle ...X reeks modellen (bv wx, hx, tx...) een serieuze boost op zowat alle vlakken. Je kan niet echt fout kiezen...

    In jouw plaats zou ik ook eens kijken naar de HX10v of HX20v en als je budget het kan rekken naar de HX50 (zonder v dus zonder gps (bestaat in beide versies in tegenstelling tot de vorige 2)). Ze hebben immers dezelfde grootte en vorm als je H70!
    Als het kleiner moet zijn, dan kijken de wx reeks.

    Comment


    • #3
      Re: wat zou ik nemen???? overaanbod, wat denken jullie van sony cybershot DSC-wx200??

      idd Portmixus.
      Ik ben soms zelf nog verbaasd van de goede resultaten die mijn HX9V produceert .
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment

      Working...
      X