Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DigitalRev - Ervaringen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DigitalRev - Ervaringen?

    Goeiemiddag allemaal!
    Ik zag net een review op www.digitalrev.com en besloot eens een kijkje te nemen op hun webshop. Prijzen verschillen sterk met deze die in BE gehanteerd worden (vb op 6D met 24-105 is het 250 EUR goedkoper, verzending incl). Ik ben aan het overwegen om nieuw materiaal aan te kopen, zijn er personen onder jullie die ervaringen hebben met deze shop? (Goed/slecht)

    Of kunnen jullie mij nog goedkopere plaatsen aanraden om nieuw materiaal aan te kopen? Liefst NL/DE/BE.
    It's not a hobby, it's a passion

  • #2
    Re: DigitalRev - Ervaringen?

    Ik heb wat prijzen bekeken en dan kom ik tot de conclusie dat 3/4 - de niet "aanbiedingen" - toch elders goedkoper gehaald kan worden, dus deze webshop is gelijk aan andere. Het is maar net wat ze "goed" hebben weten in te kopen.

    Als je kwa prijs altijd op de voorste rij wilt zitten zult ge dus altijd alle bekende webshops moeten afstruinen

    Comment


    • #3
      Re: DigitalRev - Ervaringen?

      Bedankt voor je reactie! Ik zal de andere webshops/shops dan maar afschuimen en vergelijken
      It's not a hobby, it's a passion

      Comment


      • #4
        Re: DigitalRev - Ervaringen?

        Importtax van meer dan 30% niet vergeten bijrekenen?
        Op zo'n electronica zo goed als 99% kans dat je deze mag betalen...

        Comment


        • #5
          Re: DigitalRev - Ervaringen?

          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
          Importtax van meer dan 30% niet vergeten bijrekenen?
          Op zo'n electronica zo goed als 99% kans dat je deze mag betalen...
          Als je alle prijzen bekijkt staat er in de zijlijn dat de vermelde prijzen incl. import tax, verzending en belastingen zijn. De prijs die vermeld staat op de webshop is de prijs die je zal betalen. Er staat op dit forum ook ergens een thread waar dit vermeld staat.

          Thread: http://forum.belgiumdigital.com/f6/d...ml#post3398035
          It's not a hobby, it's a passion

          Comment


          • #6
            Re: DigitalRev - Ervaringen?

            Baseer je niet op het forum hier, maar lees de gebruiksvoorwaarden op digitalrev na:

            "The price for the goods quoted on the website shall be exclusive of all costs of carriage and insurance and applicable import Tax/VAT/GST and duty which the buyer shall pay in addition."

            Dus: koop lokaal

            Comment


            • #7
              Re: DigitalRev - Ervaringen?

              Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
              Baseer je niet op het forum hier, maar lees de gebruiksvoorwaarden op digitalrev na:

              "The price for the goods quoted on the website shall be exclusive of all costs of carriage and insurance and applicable import Tax/VAT/GST and duty which the buyer shall pay in addition."

              Dus: koop lokaal
              Thx hiervoor... Had ik niet gezien. Ik zal de lokale economie dan maar sponsoren he
              It's not a hobby, it's a passion

              Comment

              Working...
              X