Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen met Sandisk SD kaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • problemen met Sandisk SD kaart

    Hallo iedereen,

    Ik heb ongeveer reeds een tiental maanden een Sandisk SD kaart 45MB/sec. Was een vrij dure aankoop, ik verschoot toch van de prijs hiervan als ik dat voor de eerste keer kocht. Maar nu sukkel ik al eventjes met het feit dat het SD kaartje altijd beveiligd is voor schrijven. Ik kan geen foto's wissen of verplaatsen, knippen. Dit omdat het grijs klepje aan de zijkant altijd verschuift als ik het in m'n laptop steek.

    Misschien beetje een dom probleem maar het is wel immens vervelend. Ik mag 15 keer die SD kaart in en uithalen om dan met veel geluk te kunnen foto's verwijderen. Nu duurt het sinds kort ook meer dan 10 min eer die SD kaart gelezen en herkent wordt door m'n laptop. Wat een ramp zeg..... Zou toch niet mogen, is toch een gekend merk?

    Groeten,

    David
    mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

  • #2
    Re: problemen met Sandisk SD kaart

    Is dit een probleem die je ok hebt met verschillende kaartjes? Als het enkel dat sd kaartje is kan het zijn dat het beveiligings schuivertje te los zit. Dit zou toch onder garantie moeten vallen.
    Groetjes Steco

    Comment


    • #3
      Re: problemen met Sandisk SD kaart

      Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
      Is dit een probleem die je ok hebt met verschillende kaartjes? Als het enkel dat sd kaartje is kan het zijn dat het beveiligings schuivertje te los zit. Dit zou toch onder garantie moeten vallen.
      Normaal gezien zou je twee jaar garantie moeten hebben.
      Een klein trucje zou misschien kunnen zijn, als je het schuifje met een stukje tape zou vast zetten. Maar zoals hiervoor al gezegd , het zou niet mogen.

      Grt,

      Jean-Pierre

      Comment


      • #4
        Re: problemen met Sandisk SD kaart



        Is het bovenstaand kaartje ?

        Comment


        • #5
          Re: problemen met Sandisk SD kaart

          Is idd dat kaartje. Is dus niet normaal oké. Spijtig genoeg heb ik natuurlijk dat kasticket niet meer om deze in te wisselen en recht te hebben op garantie. Wie denkt nu dat een SD kaart niet goed zal werken...
          mijn website met meer foto's: www.daviddeman.be

          Comment


          • #6
            Re: problemen met Sandisk SD kaart

            Een druppeltje secondenlijm en je probleem is opgelost. (tenzij je het doet met de switch in de verkeerde positie )

            Comment

            Working...
            X