Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barong dans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Barong dans

    Traditionele dans in Bali.


    Info Barong dans wikipedia
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Barong dans

    Eerlijk gezegd zie ik het dans-aspect er niet zo in.
    Als leek op het gebied van Oosterse tradities had ik misschien iets meer dans-actie willen zien in een wijder shot, ik zie nu een man die (door de beweging in zijn armen wel waarneembaar) "iets doet" met een koord tegen zijn borst.

    Ik vind het kleurgebruik overigens wel heel mooi warm.

    Comment


    • #3
      Re: Barong dans

      Er ging iets niet goed met het forum tijdens het plaatsen van mijn reactie, die stond daardoor twee maal onder de startpost...
      Last edited by Alex_en_Iris; 18 augustus 2013, 18:31. Reden: Reactie door hapering in het forum twee keer geplaatst

      Comment


      • #4
        Re: Barong dans

        Ik vind dit best een mooie foto, vooral door de uitstraling, erg dynamisch.
        Lijkt me meer een gevechtsport op het eerste gezicht als je kijkt naar die uitdrukking en zo, het leek of ie iemand vasthield in een houdgreep of zo..

        Comment


        • #5
          Re: Barong dans

          Bedankt voor de reacties.
          Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
          Lijkt me meer een gevechtsport op het eerste gezicht als je kijkt naar die uitdrukking en zo, het leek of ie iemand vasthield in een houdgreep of zo..
          Het is idd een beetje een combi tussen vecht en dans...Een dans waar het "goed" en " kwaad" tegen elkaar strijden.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X