Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf G60

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Volkswagen Golf G60

    Volkswagen Golf G60
    Ben nu ongeveer een half jaartje bezig met filmbewerking en het filmen zelf.
    Heb ondertussen wat filmpjes kunnen maken, waarvan eentje ongeveer 14000 keer bekeken is op Youtube en totaal niets speciaal is.
    Nu probeer ik beter en beter te letten op technisch gebied zoals positie, opnames, stabiliteit en dergelijken.



  • #2
    Re: Volkswagen Golf G60

    Knap werk en mooie bewegingen!
    http://www.stich.be

    Comment


    • #3
      Re: Volkswagen Golf G60

      Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
      Knap werk en mooie bewegingen!
      Volledig mee eens.
      Je intro (titel) vind ik heel mooi gedaan.
      Als ik mag muggenziften : op 1:25 hoor je de motor van de auto. Het zou leuk zijn als je gedurende de hele video waar de auto rijdt het (een) motorgeluid zou horen.
      Alhoewel ik wel kan indenken dat de echte geluiden op de video die van bouwmachines en betonboren zullen zijn.
      Maar wel : Knap werk en mooie bewegingen!
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Volkswagen Golf G60

        Beiden bedankt voor jullie berichtje, doet goed om zoiets te horen.
        Het geluid heb ik specifiek alleen op dat moment laten horen omdat je inderdaad de heftrucks, betonwerken en een zeer ambetant gepiep van de transportband hoorde.
        Maar verder was dit een ideale locatie met een zeer mooie wagen en zeer vriendelijke mensen, dat mag ik hun meegeven. Locatie was Tubobel in Tessenderlo.

        Comment

        Working...
        X