Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

    GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf te regio Brugge
    Website: www.trickingbelgie.be

    Als je niet weet wat tricking is:


    Wij zijn op zoek naar (jong) talent die het ziet zitten om ons team te versterken.

    Wij beschikken over een zéér low-budget en daarom kunnen wij op dit ogenblik nog geen profesioneel fotograaf permiteren.
    Gezien wij een laag budget hebben kunnen we u dus niet contant betalen maar crediets (en eventuele bannerruil?) kunnen uiteraard wel

    Ben jij degene die wij zoeken én de kans wil nemen om op deze manier een stapje verder te geraken dan enkel beelden te maken als hobby?

    Als eerste opdracht zou je krijgen:
    Beelden maken voor op onze website!
    onderandere actiefoto's, profielfoto's, etc... ?

    Contacteer ons vrijblijvend!
    Last edited by Propper; 12 augustus 2013, 16:48.

  • #2
    Re: GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

    Zelf doen is de boodschap, der zal toch allicht iemand zijn van de deelnemers die een camera heeft hé !
    Je kan niet verlangen dat je iemand gratis gaat laten opdraaien voor jullie site op te smukken !
    Daarom zelf je leden aanspreken !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

      Het feit is dat we binnenkort extra moeten trainen voor shows en evenementen...
      En iemand die graag foto's en films maakt, doet het veel beter dan iemand die af en toe eens wat vastlegt.
      Zelf doen hebben we tot op heden altijd gedaan maar er is nu een moment gekomen dat we daar geen tijd meer voor willen maken
      en zoals jij het zegt "opdraaien" is het verkeerde woord...

      Wij zijn gewoon niet goed genoeg met camera en bijwerken enzovoort...
      En aangezien er velen zijn die tricking een coole sport vinden,
      denk ik ook wel dat er veel fotografen enzovoort tussenzitten die dit als hobby zeker zien zitten?
      Desnoods om hun portfolio wat bij te vullen?
      Iedereen heeft andere ideeën ten opzichte van iets,
      en als we elkaar laten inspireren om bijvoorbeeld een compilatie te maken
      hebben we er allemaal wat aan...

      Als je niet weet wat tricking is:


      MVG
      propper

      Comment


      • #4
        Re: GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

        Als jullie een show mogen geven op een evenement, doen jullie dat dan ook gratis?
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #5
          Re: GEZOCHT: FOTO/VIDEO-graaf (trickingbelgie.be) regio brugge

          Propper,

          Mijn collega - forummers stellen het hierboven misschien wat cru, maar ze hebben wel een punt. Het probleem is dat de tendens bij de meeste organisaties momenteel zo is dat ze verwachten dat een fotograaf (die toch een behoorlijke investering aan kennis en materiaal doet) gratis of voor wat wederzijdse reclame komt werken omdat iedereen wel iemand kent die foto's maakt en die dat toch ook gratis doen.
          Wat men evenwel dikwijls vergeet is dat nogal wat mensen niet altijd tevreden zijn van de kwaliteit, tijdsbesteding en/of aflevering van een niet betaalde fotograaf omdat die uiteindelijk gratis werkt en meer voor zichzelf en dus doet wat hij/zij wil omdat er geen verplichtingen aan vast hangen.

          Wil je een kwalitatief goede foto, genomen op de manier die jij wil en die past in de algemene layout van je site, terwijl je er van op aan kan dat je fotograaf ook beschikbaar is op de uren die jij bepaalt en aflevert op de door jou gewenste manier, dan zal je toch een budget moeten vrijmaken vrees ik.

          Als ik dan op jullie site ga kijken en zie dat je middels reclame op je site inkomsten genereert, helpt dat natuurlijk ook niet echt met je statement dat er geen budget is. Het kan hoor, maar het komt nogal raar over.

          Je moet het ongeveer zo bekijken:
          Ik kan tegen electrabel zeggen: hang bij mij een meter en lever me electriciteit, en als tegenprestatie kan ik je in de toekomst misschien meer mogelijkheden beloven want ik zal zeker jullie bedrijf aanraden. Je mag ook je bedrijfsnaam op die meter kleven zodat iedereen die bij mij binnenkomt weet dat jullie mijn electriciteit gratis leveren (dat mogen ze sowieso al, net zoals bij een foto van gelijk welke fotograaf sowieso een naamsvermelding moet gebeuren).
          Ik wil het eens proberen bij electrabel, maar ik denk niet dat het gaat lukken.

          Het kan zijn dat je een goede fotograaf gaat vinden die uit interesse en voor zijn eigen plezier die foto's wil komen maken, maar ik kan de reactie op de standaard [het moet gratis, maar je krijgt reclame], die dan trouwens dikwijls niet nageleefd wordt, wel begrijpen.

          Het alternatief is natuurlijk dat je zelf een fotografieboek koopt/leent en het leert, een dure camera (minimum 1000 + 1000 euro aan lenzen en dan heb je echt niet veel) en je kennis en materiaal doneert aan je club. Dan heb je uiteraard geen budget nodig.
          Last edited by Jinkx; 12 augustus 2013, 21:05. Reden: typos
          FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

          Comment

          Working...
          X