Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Occasie oude objectieven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Occasie oude objectieven

    Ik ben op zoek naar een breedhoek lens voor mn D90, ik heb een oude 50mm AF 1.4 die nog geweldige resultaten geeft en ben naar iets soortgelijks opzoek.
    Op dit forum bij aangeboden komt het niet zo vaak voorbij, dus mijn vraag:
    kent er iemand een website of forum waar zulke lenzen wat meer passeren, voorbeeld een forum van analoog-liefhebbers.
    Bij de fotoshop in Gent ben ik al enkele malen binnen gesprongen maar voorlopig zonder succes.
    Of als iemand nog iets heeft liggen dat hij wil verkopen...?
    It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

    -Douglas Adams-

  • #2
    Re: Occasie oude objectieven

    Comment


    • #3
      Re: Occasie oude objectieven

      Bedankt Jens, interessante website!
      Helaas staat er voor de moment niets voor mij op maar ik hou hem in de gaten.
      It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

      -Douglas Adams-

      Comment


      • #4
        Re: Occasie oude objectieven

        Oorspronkelijk geplaatst door Nermal Bekijk bericht
        Bedankt Jens, interessante website!
        Helaas staat er voor de moment niets voor mij op maar ik hou hem in de gaten.
        Niet alles wat hij heeft staat op de website, als je op zoek bent naar iets specifiek kan je best even een mailtje sturen of bellen.

        Comment


        • #5
          Re: Occasie oude objectieven

          Ik heb een Zenitar 16mm 2,8 die ik niet gebruik. Met Nikon vatting. Die mag weg voor 60 euro.

          Comment


          • #6
            Re: Occasie oude objectieven

            @Jussa: de reviews voor deze lens zijn niet zo mals dus ik ga passen, ik zoek trouwens eerder een niet fish-eye. Toch bedankt voor het aanbod.

            @Jens: bij deze een mailtje gestuurd.
            It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

            -Douglas Adams-

            Comment


            • #7
              Re: Occasie oude objectieven

              Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
              Beetje aan de dure kant, maar zal dan ook wel in perfecte staat zijn en wie weet met garantie...
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Occasie oude objectieven

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Beetje aan de dure kant, maar zal dan ook wel in perfecte staat zijn en wie weet met garantie...
                6 maand garantie. Zeer vriendelijke man (en een kenner). Ben er zelf al een aantal x geweest voor Leica spullen.

                Comment


                • #9
                  Re: Occasie oude objectieven

                  ptcollectibles is ook bezig met Minolta-gerief, voor de Sony-fans onder ons.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Occasie oude objectieven

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
                    6 maand garantie. Zeer vriendelijke man (en een kenner). Ben er zelf al een aantal x geweest voor Leica spullen.
                    Ik heb meerdere objectieven bij PT gekocht, en altijd goed geweest.

                    Comment

                    Working...
                    X