Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote vergelijkende test digicams (non-DSLR)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grote vergelijkende test digicams (non-DSLR)

    In PC Magazine (de Nederlandstalige versie van het Amerikaanse PC Magazine) van juni staat een grote vergelijkende test van digitale fototoestellen van 200 tot 1300€ (zonder DSLR's)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Originally posted by Dirtyharry71
    In PC Magazine (de Nederlandstalige versie van het Amerikaanse PC Magazine) van juni staat een grote vergelijkende test van digitale fototoestellen van 200 tot 1300€ (zonder DSLR's)
    Computerboekskes die fototoestellen vergelijken, ja, ik kan er me al iets bij voorstellen!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rudy
      Computerboekskes die fototoestellen vergelijken, ja, ik kan er me al iets bij voorstellen!!

      Daar sluit ik mij volledig bij aan...
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #4
        inderdaad.kheb het gelezen, en de sony f828 was zeer goed zeiden ze, omdat hij een nieuwe soort ccd gebruikt....ik zie toch liever een paar testfoto's dan te geloven dat elke nieuwe technologie beter is dan een oude....

        groeten,
        rigel.

        Comment


        • #5
          kan vooral handig zijn voor de 'twijfelaars' hé
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Testfoto's staan op de cd, je kan ze dan allemaal in 1 keer vergelijken...

            Tom
            --Canon PS A40--
            --BD0180BE--

            Comment

            Working...
            X