Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Openluchtfuif Summerparty Aftermovie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Openluchtfuif Summerparty Aftermovie

    Aftermovie van de openluchtfuif die we jaarlijks organiseren met mijn jeugdbeweging. (enkel vrijwilligers)
    Tijdens de editie van dit jaar hebben we de kaap van 4000 bezoekers gebroken.
    Dit jaar verwelkomden we Sven Ornelis en Bart Jan Depraetere van Q-music op onze open-air stage.
    Op secondfloor speelden Toxidelic en enkele lokale Dj's.


    Technisch

    Camera: D7100
    Timelapse: Gopro HERO 3
    Lens: Nikkor 18-105mm VR
    DIY shoulder mount (15mm rod type) => eerste keer gebruikt

    Beelden (hoog)boven het volk zijn gemaakt met behulp van een Manitou ("verrijker").



    Ik weet het, ver van een professionele film, maar toch graag jullie mening.
    Last edited by C. Ruben; 9 augustus 2013, 18:31.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Openluchtfuif Summerparty Aftermovie

    Leuk gemonteerd. Het ritme van de muziek en van de beelden maken het tof om naar te kijken.
    Alhoewel ik hier en daar nog meer zou monteren met de muziek als leidraad i.p.v. me de beelden.
    Het einde van de sekwentie met de timelapse had ik een beetje "brutaler" (contrastrijker in beeldritme) afgesneden. Maar dat is een persoonlijke voorkeur.
    Kortom :
    Last edited by Skitch; 10 augustus 2013, 14:55.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Openluchtfuif Summerparty Aftermovie

      Ik had een kortere interval gekozen voor de timelapse, bv 1 sec. De beweging is dan veel vloeiender.
      gr

      Comment

      Working...
      X