Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't was gezellig in Lier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't was gezellig in Lier

    Lut,Kat,Trebs en zoon Callum,Aragorn en vriendin Vicky bedankt voor een heel toffe namiddag op fotojacht in Lier. Een paar foto's van deze BD-ers in 'actie' of in 'rust' staan op mijn website.



    en natuurlijk met zo'n warm weer hebben wij een paar terrasjes gedaan
    Op aanvraag even de namen van links naar rechts :
    - Lut
    - Vicky, vriendin van Aragorn
    - Kat
    - Trebs
    - Celle
    - Callum, zoon van Trebs
    - Aragorn
    en ik natuurlijk achter de camera



    het eten was ook lekker alhoewel die stokjes ... niks voor mij maar zij konden er wel mee overweg



    Groetjes Vicky

  • #2
    zag er leuk uit... en ik op een saai familiefeest

    'k weet niet of dat al eens gebeurd is of niet, maar misschien is Leuven ook wel 's een leuke stad om te gaan "shooten"
    My Portfolio (like!)
    Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

    Comment


    • #3
      Leuk Vicky, het was inderdaad een FANTASTISCHE dag! Mijn foto's...L die zullen nog even op zich laten wachten (Pfff... rawbeelden), maar de jouwe mogen er alvast wezen! Ik kijk al uit naar de volgende reeks want je hebt er wel wat meer getrokken he

      Die hond dat ging wel, kheb mijn hoge rug eens opgezet!
      http://katrijn.fotopic.net
      Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

      Comment


      • #4
        Wel, de aanwezigen hadden weer gelijk! Ziet er een heel ontspannen leuke Sd-tje uit. Volgende keer probeer ik er toch bij te zijn!
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #5
          Originally posted by ssimons
          zag er leuk uit... en ik op een saai familiefeest

          'k weet niet of dat al eens gebeurd is of niet, maar misschien is Leuven ook wel 's een leuke stad om te gaan "shooten"
          Heb jij gisteren pech gehad hé en wij geluk.
          In Leuven is er nog geen shooting geweest dus ... als je zin hebt ga je gang en als je hulp nodig hebt ... vraag hier maar op het forum.
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Originally posted by Kat
            Leuk Vicky, het was inderdaad een FANTASTISCHE dag! Mijn foto's...L die zullen nog even op zich laten wachten (Pfff... rawbeelden), maar de jouwe mogen er alvast wezen! Ik kijk al uit naar de volgende reeks want je hebt er wel wat meer getrokken he

            Die hond dat ging wel, kheb mijn hoge rug eens opgezet!
            Ja 't was gezellig hé zo'n kleine groep. 'k Ben al aan 't uitzoeken waar wij volgende keer nog eens een 'last-minute' shooting kunnen houden.
            Veel foto's Zoveel foto's heb ik voor mijn doen niet genomen maar 150
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #7
              Originally posted by katelijn
              Wel, de aanwezigen hadden weer gelijk! Ziet er een heel ontspannen leuke Sd-tje uit. Volgende keer probeer ik er toch bij te zijn!
              Volgende keer als je vrij bent zeker komen ... je zal het je niet beklagen.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                ok, hebben jullie alvast interesse voor een sd'tje in leuven?
                Dan wil ik er gerust eentje organiseren...
                laat even weten of jullie der zin in hebben, dan start ik een topic.


                S.
                My Portfolio (like!)
                Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ssimons
                  ok, hebben jullie alvast interesse voor een sd'tje in leuven?
                  Dan wil ik er gerust eentje organiseren...
                  laat even weten of jullie der zin in hebben, dan start ik een topic.


                  S.
                  Voor ons is dit een prima idee. Wij zijn meestal vrij op zondag dus de datum is voor ons van geen belang. Als er nog meer reacties komen zou ik zeggen ... start die topic maar
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Gezellige boel daar, lekker intiem

                    Lier is idd de moeite..

                    Moest wel even lachen met "Kat en hond" en de opmerkingen hier

                    Comment


                    • #11
                      ik hoop dat er ginder veel "fun" was.
                      nog een tipje om de bd'ers te leren kennen....de namen boven hun hoofd zetten bij de groepsfoto
                      grEEtz
                      get the point....?
                      good, let's shoot

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt Teddy en Johan Ja, t'is inderdaad heel gezellig geweest.

                        @ Johan : de namen heb ik er boven gezet
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          mercikes, Vicky
                          get the point....?
                          good, let's shoot

                          Comment


                          • #14
                            Het was weer plezant zekers???
                            Ik heb echt spijt dat ik er niet kon bijzijn... snik, snik.
                            ik heb me gisteren stierlijk zitten vervelen op dat feestje van m'n vrouw haar vriendin... en heb dikwijls aan jullie gedacht.
                            Jullie hadden alles mee en zeker 't mooie weer.
                            Ik heb al enkele foto's, albums bekeken... Maar hoe meer ik er bekijk hoe meer spijt ik krijg....

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mic
                              Het was weer plezant zekers???
                              Ik heb echt spijt dat ik er niet kon bijzijn... snik, snik.
                              ik heb me gisteren stierlijk zitten vervelen op dat feestje van m'n vrouw haar vriendin... en heb dikwijls aan jullie gedacht.
                              Jullie hadden alles mee en zeker 't mooie weer.
                              Ik heb al enkele foto's, albums bekeken... Maar hoe meer ik er bekijk hoe meer spijt ik krijg....
                              Ja Mic spijtig dat je er niet bij was. Maar ja deze is nu voorbij en er komen er nog veel, dus laat ons daar dan maar van genieten
                              Groetjes Vicky

                              Comment

                              Working...
                              X