Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timelapse station Gent-Sint-Pieters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [timelaps] Timelapse station Gent-Sint-Pieters

    Hi,

    Ben sinds enkele maanden bezig met het maken van timelapse filmpjes op alle mogelijke manieren. Ik gebruik bewust steeds enkel een GoPro 3 Black.
    Ik probeer de montages steeds zo kort en dynamisch mogelijk te maken omdat ik zelf niet graag kijk naar statische timelapse filmpjes.
    Hieronder een experiment gemaakt in het station Gent-Sint-Pieters.Graag jullie commentaar.
    gr


  • #2
    Re: Timelapse station Gent-Sint-Pieters

    De sprong op 0.12 en 0.18 vind ik lelijk.
    Als je daar iets anders tussen monteert, of shots omwisselt, zie je die sprong niet meer en wordt het veel mooier.
    De keuze van 1 seconde vind ik hier mooi.
    Last edited by Skitch; 5 augustus 2013, 15:21.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Timelapse station Gent-Sint-Pieters

      Mij interessert dit ook geweldig, heb al enkele testen gedaan, met wisselemd succes. Ik zou het willen combineren met het tilt shift effect. Ik vind bij dit soort filmpjes een verhaal vinden die iets verteld het moeilijkst. Toch een verdienstelijke poging en ik deel Skitch zijn mening in vbm met het omwisselen van de shots.

      Comment


      • #4
        Re: Timelapse station Gent-Sint-Pieters

        Bedankt voor de reacties.
        Achteraf gezien zou de shots omwisselen inderdaad logischer geweest zijn.
        Ik heb een tilt en shift effect voor FCP maar ben nog niet echt tevreden over het resultaat. Een echte T&S lens lijkt me wat duur

        Comment

        Working...
        X