Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Stampers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Stampers

    met de overwinning van de juni-juli challenge.
    Eigenlijk, aan alle deelnemers een dikke proficiat, vooral omdat ikzelf het heel moeilijk vond.

    Mijn absolute favoriet was Dafalgan, gevolgd door Tantine.
    @Tantine : ik ben heel benieuwd hoe je dat hebt voor mekaar gekregen!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Proficiat aan Stampers

    Proficiat Stampers !
    Ook aan de andere deelnemers goed gedaan. Ik vond zeer veel inzendingen heel goed gevonden en ik sta er nog altijd versteld van dat ik zelf niet op de laatste plaats sta.
    Ik denk dat het mooie weer mijn inspiratie had ontnomen want ik vond het super moeilijk deze keer. Ik was hoogst ontevreden over mijn inzending maar besloot toch deel te nemen omdat er zo weinig inzendingen waren.

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Stampers

      Ook van mij een dikke proficiat Stampers.
      En bedankt voor al mijn stemmers en de toffe commentaar
      Mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Stampers

        Proficiat aan de winnaar Stampers en aan alle deelnemers. Het was spannend, daar van voor in het peleton en de mogelijke kanshebbers op een gouden, zilveren of bronzen medaille wisselden elkaar af. Ook voor mij was de einduitslag verrassend.
        Verrassend waren trouwens vele inzendingen, zowel diegene die hoog eindigden als diegene die volgens mij onterecht mindere punten vingen.
        Zelf houd ik niet van een "opgezette" foto, dat weten jullie wellicht. Toch ontlokte die inzending van Stampers een glimlach aan mijn mond en deed me denken aan de drie aapjes van "horen, zien en zwijgen". Voor mij (en ik heb dat verschillende keren geschreven) hoefden niet de vier elementen samen in beeld te komen, en bij een bepaalde inzending, waar ikzelf eigenlijk alleen maar groen en waterdruppels zag, dacht ik spontaan: ook hier zijn de 4 elementen evengoed aanwezig: groen groeit in aarde, en heeft licht (=vuur) en lucht nodig om te groeien.
        Any way, op naar de volgende. Ik ben benieuwd wat je met "Uniform" uitsteekt; ik kan het me al een beetje voorstellen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Stampers

          Een dikke proficiat @ Stampers
          Terechte winnaar met een mooie & leuke inzending , deed mij ook glimlachen
          Grts Maddy
          zero

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Stampers

            Proficiat met je overwinning...knap gedaan hoor...je moet er maar opkomen!
            Ook proficiat aan alle deelnemers!

            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht

            Mijn absolute favoriet was Dafalgan, gevolgd door Tantine.
            @Tantine : ik ben heel benieuwd hoe je dat hebt voor mekaar gekregen!
            Goch...ik heb heel veel problemen gehad...ik maakte het mezelf te moeilijk maar wilde kost wat kost de 4 elementen in beeld brengen....en deze keer niet door de zon als vuur!

            Ik heb 2 miniatuurvulkanen gemaakt...eerst in karton...soort gips erop gesmeerd...laten drogen...daarna verstuiven met lijmspray zodat het as die ik erop gooide vastkleefde.
            Onder de vulkaan lag er spiegelpapier met daarop een glasplaat. Als achtergrond gebruikte ik een foto van één van mijn landschappen. Door de ondergrond gaf het een mooie reflectie waardoor je zou denken dat het water was.
            Maar mijn grootste probleem was de vulkaanuitbarsting!!!
            Ik heb van alles uitgeprobeerd...aanmaakblokjes...stof in olie gedrenkt en doen branden...miniatuurvuurwerk gekocht(maar dat gaf geen rood-oranje gloed). Ik kon wel iets aankopen...zoals zwavelpoeder, kaliumnitraat en koolstof om een echte vulkaanuitbarsting te veroorzaken maar het was mij te duur!
            Uiteindelijk heb ik fijn staalwol gebruikt en dat was dan het resultaat.
            De eerste vulkaan was bijna volledig opgebrand...door de hitte is er zelfs 1 glasplaat gebarsten
            Mijn 2 de vulkaan heeft stand gehouden...gelukkig maar.
            Voila...dat was dus het verhaal van mijn vulkaantje in ons klein landje

            Ik denk nu wel dat er hier iemand heel blij zal zijn ivm de jaarschikking

            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Stampers

              Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
              Proficiat met je overwinning...knap gedaan hoor...je moet er maar opkomen!
              Ook proficiat aan alle deelnemers!



              Goch...ik heb heel veel problemen gehad...ik maakte het mezelf te moeilijk maar wilde kost wat kost de 4 elementen in beeld brengen....en deze keer niet door de zon als vuur!

              Ik heb 2 miniatuurvulkanen gemaakt...eerst in karton...soort gips erop gesmeerd...laten drogen...daarna verstuiven met lijmspray zodat het as die ik erop gooide vastkleefde.
              Onder de vulkaan lag er spiegelpapier met daarop een glasplaat. Als achtergrond gebruikte ik een foto van één van mijn landschappen. Door de ondergrond gaf het een mooie reflectie waardoor je zou denken dat het water was.
              Maar mijn grootste probleem was de vulkaanuitbarsting!!!
              Ik heb van alles uitgeprobeerd...aanmaakblokjes...stof in olie gedrenkt en doen branden...miniatuurvuurwerk gekocht(maar dat gaf geen rood-oranje gloed). Ik kon wel iets aankopen...zoals zwavelpoeder, kaliumnitraat en koolstof om een echte vulkaanuitbarsting te veroorzaken maar het was mij te duur!
              Uiteindelijk heb ik fijn staalwol gebruikt en dat was dan het resultaat.
              De eerste vulkaan was bijna volledig opgebrand...door de hitte is er zelfs 1 glasplaat gebarsten
              Mijn 2 de vulkaan heeft stand gehouden...gelukkig maar.
              Voila...dat was dus het verhaal van mijn vulkaantje in ons klein landje

              Ik denk nu wel dat er hier iemand heel blij zal zijn ivm de jaarschikking

              Gr Pascale
              Lieve deugd Pascale, van creativiteit gesproken!
              Ik was er echt mee weg hoor. (maar ben soms nogal naief...)
              Bedankt voor de uitleg
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Stampers

                Hoewel het niet zo mijn ding is, die mannetjes, een proficiat aan Stampers en alle deelnemers. Het was niet gemakkelijk deze keer
                Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Stampers

                  bedankt allemaal, groeten, St@mpers

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Stampers

                    Proficiat met je HOF!
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment

                    Working...
                    X