Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

    hallo

    Als ik iets post is het meestal een vraag over een probleem waarvan ik denk dat er experten op dit forum zitten die er wat meer over kunnen vertellen, dus ja..

    Laatst heb ik voor een koppel een digitaal trouwalbum op echt fotopapier gemaakt via CEWE. Alles goed en wel, ik ga het album afhalen, alles is dik in orde. Ik geef het mee aan de moeder die toevallig langs mijn woonplaats kwam enkele dagen geleden. Vandaag belt de man me dat er iets mis is met het album: alles was bij aankomst in orde. Daarna hebben ze het in de kast gezet tot vanavond, open met de mooiste pagina's open. Vandaag blijken de eerste 5 pagina's aan elkaar gekleefd en ze zijn niet los te krijgen. Ze hebben al een stuk kapot gescheurd. En wat nu gedaan ?
    Ik ben er redelijk van overtuigd dat dit enkel kan omdat er vloeistof tussen de pagina's is geraakt, maar zijn er nog andere mogelijkheden ? Volgens hem is het een soort lijm die door de hitte is losgekomen, maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Er zit toch niet zoveel lijm tussen die pagina's dat die effe gaat uitlopen in de hitte, alleen weet ik natuurlijk niet in welke temperatuur ze dat album gestockeerd hebben
    Ik heb zelf 80 euro inkoopprijs betaald voor dit album en heb niet echt zin om zomaar effe opnieuw dat bedrag op te hoesten om hen een nieuw album te geven als het 1e album bij aankomst piekfijn in orde was, maar aan de andere kant is het ook rot voor hen dat hun album na 2 dagen al naar de vaantjes is. Enige tips over 'hoe handel ik dit diplomatisch af ?'
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

  • #2
    Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

    Ik zou gaan klagen bij CEWE, die het boek gemaakt hebben. Met een beetje geluk krijg je gratis een nieuw boek.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

      ik ben niet zo'n goeie klager. Wat kan ik dan zeggen ?
      Heb zelf op een helpdesk gewerkt en daar was het dus de bedoeling om de klanten af te schepen, zodoende wil ik graag wat voorbereid zijn.
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #4
        Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

        Ik heb dat lang geleden eens voorgehad bij Fotobuch. Ik heb het probleem toen uitgelegd via mail en ze hebben mij toen verzocht het boek naar hen terug te sturen. Enkele weken later kreeg ik thuis een nieuw fotoboek, deze keer helemaal in orde.
        http://blackletterday.wordpress.com

        Comment


        • #5
          Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

          Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
          ik ben niet zo'n goeie klager. Wat kan ik dan zeggen ?
          Heb zelf op een helpdesk gewerkt en daar was het dus de bedoeling om de klanten af te schepen, zodoende wil ik graag wat voorbereid zijn.
          De waarheid. Dat het boek zo oud is en dat de pagina's aan mekaar plakken, ook al is er niks van vloeistof oid tussen gekomen (als dat juist is ntrlk). Dat je teleurgesteld bent, gezien de prijs dat je betaald hebt.
          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

          Comment


          • #6
            Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

            ik weet niet of er vloeistof is tussen gekomen, want dat was wat het koppel zei: geen vloeistof volgens hen.
            Ik heb nog eens contact opgenomen met CEWE en ik mag het boek terugsturen/brengen. Ik verwachtte eigelijk niet veel na mijn eerste ervaring met hun helpdesk vorig jaar (bla geautomatiseerd bla helaas bla niet) maar ik zal het terug naar de winkel brengen en dan zien we wel wat ze zeggen bij CEWE. Zondag zie ik pas hoe het boek eruit ziet.
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment


            • #7
              Re: fotoalbum: pagina's plakken aan elkaar

              oef had ik hier nog wat aan toe kunnen voegen?
              Ja dus
              Ik heb het boek teruggekregen van klant en er waren bovenaan enkele pagina's stukken kapot getrokken (en voor mij leek het alsof er inderdaad enkele druppels op het boek van bovenaf waren gevallen maar klant zei van niet). Dus ik dat boek maar terug naar Delhaize gebracht en heb niet eens een formulier moeten invullen zoals CEWE klantendienst me zei via mail. Ik had er wel een papiertje met wat uitleg bijgestoken ('klant zei blabla') en ik hoor er niets meer van. Enkele weken later bel ik de helpdesk en die man vroeg de ordercode van dat boek. Ik dus blij dat ik die nog ergens had liggen, en hij zocht het op en zei dat het nieuwe boek al in de Delaize lag sedert een tijdje en dat ik wrs moest betalen. Dus balen, maar toen ik langsging bleek dat ik niet moest betalen voor het nieuwe boek !!

              Enkele weken later deed ik nog een bestelling.. zei die mevrouw aan de kassa dat er nog een groot pakje lag met mijn naam op sinds enkele weken. NOG een gratis album ! haha
              Daar ging toch iets fout, al was het in mijn voordeel (maar niet verder vertellen)
              Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

              Comment

              Working...
              X