Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar naartoe met al je afgeprinte foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar naartoe met al je afgeprinte foto's

    Hallo,
    Graag zou ik mij de canon printer x pro1 willen kopen.
    Kan er mij iemand vertellen of dit een goede keuze is.
    Bestaan er nog albums zoals vroeger waar je je foto's in kan kleven, alle tips zijn welkom.
    Vraag me af hoe jullie de afgeprinte foto's bewaren.
    Mvg
    Oli
    canon of een sony

  • #2
    Re: waar naartoe met al je afgeprinte foto's

    Ik laat mijn beste foto's af en toe in een boekvorm afprinten en af en toe een poster. De meeste foto's blijven echter digitaal op de pc staan.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: waar naartoe met al je afgeprinte foto's

      De printer ken ik niet , maar ik sta wel voor de volle 100% achter je idee om
      foto's af te printen, dat is voor mij ook altijd de eindfase van een beeld !
      Hoezeer digitaal voor ons allemaal een vooruitgang is, toch prefereer ik in de laatste fase
      iets op papier, te zien voor iedereen, zonder apparatuur, hoogstens een bril !
      Het probleem voor veel printers is stilstaan, dat is een veel groter probleem dan werken !
      Als je een beetje geduldig bent bespaar je veel door je afdrukken te laten printen, tenzij
      je natuurlijk, net zoals ik , alles in eigen beheer wil doen !

      Ik heb altijd mijn afdrukken gemaakt voor deelname aan wedstrijden en ook als compensatie
      aan mijn modellen voor het poseerwerk ! Ik heb dus nooit gebruik gemaakt van een album,
      maar mijn afdrukken gemonteerd in een passe-partout van 40X50cm , zo heb ik nu een stapel
      werk liggen van ongeveer 1 meter hoog ! Een aantal hangen er in ons huis, en af en toe is er
      een wissel van de beelden in de kaders, maar de rest blijft in de kast liggen. Als stille getuigen van een verleden .

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: waar naartoe met al je afgeprinte foto's

        ik denk dat die gewone albums nog te verkrijgen zijn hoor. In de AVA of zo. OF hier online: http://www.fotoalbumshop.nl/fotoalbum/index.php
        Aan de prijs te zien zal dat wel een redelijke printer zijn.. weet er niet veel over te vertellen verder

        Dit helpt misschien ook in het organiseren van je inplakhobby http://www.typischtam.nl/books-tv-an...tos-inplakken/
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

        Comment


        • #5
          Re: waar naartoe met al je afgeprinte foto's

          Ik maak zelf albums met de materialen van AZZA:http://www.azzaworld.com/
          Je kan het daar heel erg bont gaan maken met tierlantijntjes, maar je kan het evengoed heel modern houden door enkel de foto's met hier en daar een kader, wat krijt...
          Zo veel of zo weinig als je zelf wilt. Het handige eraan is, is dat alles los verkrijgbaar is en je dus de papierkleur kiest aan de hand van de foto die erop zal komen. Je maakt je albums dan ook zo dik als de hoeveelheid foto's die erin moeten en je bent niet gebonden aan het aantal pagina's die in zo'n standaard album zitten.
          En het is veel gemakkelijker om foto's te plakken op een blad dat plat op de tafel ligt en niet zo met een bult in een boek hangt.
          Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

          Comment

          Working...
          X