Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus OM-D werkt niet meer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus OM-D werkt niet meer

    Ik heb sinds en paar dagen de volgende problemen:
    • Hij blijft hangen, live view en knoppen doen dan niks meer. Soms voor even, andere keren moet ik de batterij er uit halen.
    • Sinds vandaag doet hij niks meer, kan hem niet meer opzetten. Even later doet hij het weer even en valt dan weer uit.

    Ik heb al een software update gedaan, andere batterijen en lenzen geprobeerd. Hij kan het even doen en valt weer uit.
    Zijn er al andere die dit al hebben meegemaakt?
    Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

  • #2
    Re: Olympus OM-D werkt niet meer

    Hallo Martin,

    Ook ik heb een beetje problemen met mijn OM-D, zoals hier beschreven:
    Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

    Het lijkt natuurlijk helemaal niet op uw probleem, maar het resultaat zal hetzelfde wezen...
    Naar uw dealer brengen ter reparatie, d'r zit natuurlijk nog garantie op.
    Ik hoop mijn camera deze week aan te kunnen bieden bij mij in Nederland.

    Ondanks deze problemen vind ik het een prachtige camera met zeer goede gebruiksmogelijkheden.
    Nu bedenk ik ineens..., voor uw probleem..., is uw batterijlader goed in orde? (ik probeer enkel maar mee te denken)
    Mocht het uiteindelijk tot een oplossing komen, wilt u die dan ook hier vermelden?
    Worden we er met z'n allen wijzer van.
    Zodra ik iets meer weet van mijn camera, vermeld ik dat ook in "mijn" topic...

    Succes.
    Adrie.

    Comment

    Working...
    X