Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

City Trip New-York (Februari 2014)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • City Trip New-York (Februari 2014)

    Beste,

    Vraag 1
    Ik ga komende winter voor een week op citytrip richting New York met mijn vriendin.
    ik ben van plan mijn spiegelreflex mee te nemen, maar ben nog aan het twijfelen of ik mijn statief van hier zou meenemen of als ik eventueel daar een goedkoop statief kan kopen wat ik dan ook daar zou laten.

    vraag 2
    Mag ik in New York eender waar op straat fotograferen of mag dit niet? En eventueel interessante fotolocaties.

    Tom

  • #2
    Re: City Trip New-York (Februari 2014)

    Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 Bekijk bericht
    vraag 2
    Mag ik in New York eender waar op straat fotograferen of mag dit niet?
    Zoals overal mag je op straat fotograferen, natuurlijk oppassen als je militaire gebouwen (hoewel je er zo niet veel vindt in NY) zou willen fotograferen. In de Subway, best vermijden van statief te gebruiken, ook de flash uitschakelen.

    Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 Bekijk bericht
    En eventueel interessante fotolocaties.
    Zoek eens in het onderdeel 'Reisfotografie', iemand had die vraag al gesteld.

    Comment


    • #3
      Re: City Trip New-York (Februari 2014)

      Oorspronkelijk geplaatst door Tom3600 Bekijk bericht
      maar ben nog aan het twijfelen of ik mijn statief van hier zou meenemen of als ik eventueel daar een goedkoop statief kan kopen wat ik dan ook daar zou laten.
      Statief kan perfect in je koffer hoor geen onnodige kosten doen zou ik zeggen.
      Er zijn plaatsen s'avonds waar ze liever niet hebben dat je met de tri-pod komt aandraven maar dan vragen ze vriendelijk om dat niet te doen zoals bij mij aan de ingang gebouw van het rockefeller center,dan maar uit de hand met de iso omhoog ;-)
      Zo zijn er nog wel plaatsen waar het mag en niet mag hangt af welk persoon er staat en wat voor een dag ze hebben zal je zelf wel merken,neem je tripod wel mee op top of the rock en ga zeker tegen iets voor valavond kan je prachtige foto's maken.

      Comment

      Working...
      X