Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote Jager

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grote Jager



    Klik hier voor de grotere afbeelding

    Groeten,
    Instagram

  • #2
    Re: Grote Jager

    Mooie foto met veel detail en een zachte achtergrond. Technisch is de foto meer dan in orde, maar ik vind hem een beetje saai, er is niets speciaals aan, er gebeurt niet veel. Wel een mooi portret van een mooie soort natuurlijk
    Last edited by LaurentS; 20 juli 2013, 12:43.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Grote Jager

      Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
      .......

      Klik hier voor de grotere afbeelding
      heel mooi met een dubbelklik.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Grote Jager

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        ...maar ik vind hem een beetje saai, er is niets speciaals aan, er gebeurt niet veel.
        Wat een opmerking..
        Ik zal hem de volgende keer eerst drie keer naar boven laten springen en dan een foto nemen...
        Als je alleen maar foto's wilt waar actie op is, moet je 95 % van de foto's op dit forum verwijderen.
        Alle vogels gefotografeerd op een takje mag je deleten, want daar gebeurt niks speciaals mee.
        Ik denk dat ik in mijn vorige posts en in het verleden al genoeg actiefoto's heb getoond.
        Wil je vluchtshots van de grote jager, geen probleem...

        Groeten,
        Raf
        Last edited by Raf Raeymaekers; 21 juli 2013, 06:48.
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Grote Jager

          Erg mooi...Prachtige vogelsoort, en heel mooi vastgelegd.
          Ook op Runde??? Heb ze daar ook gezien, echter was mijn 70-300 bij lange na niet toereikend.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Grote Jager

            Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
            Wat een opmerking..
            Ik zal hem de volgende keer eerst drie keer naar boven laten springen en dan een foto nemen...
            Als je alleen maar foto's wilt waar actie op is, moet je 95 % van de foto's op dit forum verwijderen.
            Alle vogels gefotografeerd op een takje mag je deleten, want daar gebeurt niks speciaals mee.
            Ik denk dat ik in mijn vorige posts en in het verleden al genoeg actiefoto's heb getoond.
            Wil je vluchtshots van de grote jager, geen probleem...maar ik wacht nog altijd op jou eerste.

            Groeten,
            Raf
            Zo, wat een hevige reactie. Je quote ook alleen het kritisch deel van mijn commentaar en niets van het positieve

            Ik heb gezegd dat ik het een mooie portretfoto vind van deze soort, maar dat er niets is (voor mij) die deze foto speciaal maakt. Daar bedoel ik niet mee dat het absoluut een vluchtshot moet zijn om een topfoto te zijn, dat kan een speciale pose, speciale compositie, erg mooi licht, gedrag...

            Vanwege het feit dat het speciale hier een beetje vind missen, vind ik dit een mooie foto maar geen topfoto zoals andere die je al gepost hebt. Dan denk ik bvb aan deze foto: http://forum.belgiumdigital.com/f44/...an-463097.html. De 'rode stoplichten' maken deze foto speciaal en maken het voor mij een topfoto, of deze: http://forum.belgiumdigital.com/f44/...je-455899.html door het mooie licht.

            Ik heb inderdaad geen enkele foto van een Grote Jager, deze heb ik namelijk nog nooit gezien. Ik ben benieuwd naar je andere foto's van deze soort, ook de 'niet-vluchtshots'

            Ik hoop dat hiermee mijn standpunt verduidelijkt is en dat je je zeker niet persoonlijk aangevallen voelt.

            Mvg

            Laurent
            Last edited by LaurentS; 20 juli 2013, 16:58.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

            Comment


            • #7
              Re: Grote Jager

              Staat er goed op met mooie kleur en zachte achtergrond. Bij mij op een 27" scherm een mooi vogel al mist ik dan een beetje scherpte op de kop en borst. Het druppeltje aan de snavel maakt het dan weer goed.

              Gr, Daniel.

              Comment


              • #8
                Re: Grote Jager

                Ik ga mee met LaurentS 1ste opmerking en daar wil ik aan toevoegen dat het beeld nogal plat kijkt.

                m.a.w. mooi registrerend beeld, maar daar blijft het dan ook bij

                Comment


                • #9
                  Re: Grote Jager

                  Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                  Ik ga mee met LaurentS 1ste opmerking en daar wil ik aan toevoegen dat het beeld nogal plat kijkt.

                  m.a.w. mooi registrerend beeld, maar daar blijft het dan ook bij
                  Ga ik ook volledig in mee

                  Groeten
                  Last edited by darkshooter1; 21 juli 2013, 04:57.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Grote Jager

                    Prachtig portret. Kleuren en scherpte top, straalt rust en kracht uit. Misschien iets te veel ruimte boven.

                    PS: reactie ongepast. Graag inhoudelijke argumenten ipv persoon aan te vallen.

                    Eric

                    Comment


                    • #11
                      Re: Grote Jager

                      Deze heb je der mooi opstaan hoor Raf, nu ik deze foto zie zie ik pas echt hoe mooi deze vogels wel zijn ik heb ze enkel van ver of voorbijvliegend gezien.

                      Mvg Neil
                      Canon. http://www.500px.com/nds

                      Comment


                      • #12
                        Re: Grote Jager

                        Hele mooie foto in prachtig licht van deze Grote jager. Prachtig geposeerd op een mooi rotsblok en een bijpassende BG.
                        Het druppeltje aan 't uiteinde van de snavel is een mooi extraatje.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Grote Jager

                          Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                          Ik ga mee met LaurentS 1ste opmerking en daar wil ik aan toevoegen dat het beeld nogal plat kijkt.

                          m.a.w. mooi registrerend beeld, maar daar blijft het dan ook bij
                          Misschien kan jij mij eens een tip geven hoe ik het beeld minder plat krijg??
                          Ik kijk uit naar je antwoord.

                          Groeten,
                          Raf
                          Instagram

                          Comment


                          • #14
                            Re: Grote Jager

                            Mooie foto.
                            Gr David

                            Comment


                            • #15
                              Re: Grote Jager

                              Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
                              Misschien kan jij mij eens een tip geven hoe ik het beeld minder plat krijg??
                              Ik kijk uit naar je antwoord.

                              Groeten,
                              Raf
                              Tip: al eens aan Nikon gedacht? Da's bijna 3D.

                              Eric

                              Comment

                              Working...
                              X