Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

graffitti/trein plaatsen belgie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • graffitti/trein plaatsen belgie

    hallo iedereen,

    ik ben op zoek naar plaatsen in belgie waar mooie graffitti voorkomt..hou je niet in ik zoek genoeg plaatsen
    & ook naar plaatsen waar oude vervallen treinen staan. iemand ervaring met 'remise' in la louviere/luik? station van montzen is de moeite niet meer blijkbaar..
    of andere plaatsen/stations waar ik wat oude treinen kan fotograferen? voor de duidelijkheid ik wil niks beginnen over urbex enzo want ik begrijp volkomen dat men dat gesloten houd maar oude treinen vallen nu niet echt onder dat onderwerp vind ik persoonlijk.
    ook iemand een idee of doel nog bestaat?

    mvg
    stef

  • #2
    Re: graffitti/trein plaatsen belgie

    Doel bestaat idd nog, daar is voornamelijk graffitti terug te vinden.
    Er staan nog enkele vervallen treinen langs een verlaten spoorlijk in Maldegem. (makkelijk terug te vinden via google earth :-) )
    suc6 ermee.

    Comment


    • #3
      Re: graffitti/trein plaatsen belgie

      Vanwaar ben je ? in Hasselt vind je hier en daar prachtige graffiti terug bij intresse pm even, dan geef ik u de plaatsjes
      Life through a lens..

      Comment


      • #4
        Re: graffitti/trein plaatsen belgie

        Als ze er nu nog staan weet ik niet maar een jaar of 3 geleden stonden er in het havengebied van Gent een aantal treinstellen die letterlijk vol stonden met graffiti (ik dacht ergens in de buurt van de Weba, kan ook de Gamma geweest zijn).
        Het was wel meer van de soort die ik tagging noem, geen niveau a la ROA. Het hangt er natuurlijk van af wat je zelf "mooi" vindt maar de plaats waar er een fortuin aan verf tegen de muur hangt staat ergens op mijn site onder de titel "some more graffiti". Als dit is wat je zoekt mag je van mij best de locatie hebben (zal wel even moeten zoeken, de naam ontglipt me nu). Maar het liefst via PM

        PaulM
        Last edited by Guest2; 20 juli 2013, 13:51.

        Comment


        • #5
          Re: graffitti/trein plaatsen belgie

          In Ronse heb je een school ... waar het vol staat van mooie tekeningen.

          Comment


          • #6
            Re: graffitti/trein plaatsen belgie

            Zoals Kevin zegt is in Hasselt wel het een en ander te vinden qua graffiti.
            Ik zou zeggen maar eens een uitstapje en wandel wat rond binnen de grote ring.

            In de buurt van de kanaalkom vind je alvast volgende: KLIK

            Comment


            • #7
              Re: graffitti/trein plaatsen belgie

              De Carnavalswerkhallen in aalst Grafitti volledig rond het gebouw. Linkje naar Street view & plaats

              Comment


              • #8
                Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                Onder de brug van Vilvoorde (kant van het centrum) staan er hele mooie werken.
                Je vind er ook enkele terug onder het viaduct.
                Grt
                K-T

                Comment


                • #9
                  Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                  Tramhalte "De Wand" in Laken (denk dat het Laken is). Maar of dat nu graffitti of een totaalkunstwerk is laat ik in het midden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                    Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
                    In Ronse heb je een school ... waar het vol staat van mooie tekeningen.
                    Zeg maar rustig : buitengewoon mooi.
                    Ik had het in mijn mail over de "Fonderie", die ga je zeker ook kennen.
                    Maar Ronse (Peteone) is beter.

                    Deze dus :

                    A lot of things here were destructed but strangely enough the vandals did not touch the graffiti. I started with 102 picture...
                    Last edited by Guest2; 25 augustus 2013, 13:57. Reden: link naar de graffiti bijgevoegd

                    Comment


                    • #11
                      Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                      +1

                      'k moet mn foto's trouwens nog es uploaden van mn shoot daar.

                      Comment


                      • #12
                        Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                        Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Zeg maar rustig : buitengewoon mooi.
                        Ik had het in mijn mail over de "Fonderie", die ga je zeker ook kennen.
                        Maar Ronse (Peteone) is beter.
                        Ga nu eerlijk zijn en weet niet wat je bedoeld met die school in Ronse! Heb er zelf geen idee van over welke school het gaat ....
                        Heb geen ervaring maar al doende leert men

                        https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                          Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                          Tramhalte "De Wand" in Laken (denk dat het Laken is). Maar of dat nu graffitti of een totaalkunstwerk is laat ik in het midden.
                          Inderdaad mooi.

                          Denk dat het om een totaalproject ging. Ooit als grootste graffitiwand van Europa, althans de kranten toen.
                          Maar denk dat de oppervlakte van de graffiti op carnavalshallen in Aalst al meteen groter is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: graffitti/trein plaatsen belgie

                            Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
                            +1

                            'k moet mn foto's trouwens nog es uploaden van mn shoot daar.
                            Werk jij dan net zo langzaam als ik Frank ?

                            Comment

                            Working...
                            X