Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalender laten drukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kalender laten drukken

    Ik vind het vreemd dat ik via de zoekfunctie hier niet meer info over kan terug vinden.
    Dus maak ik er even een nieuw topic voor aan.

    Voor een lokale club willen we een kalender maken.
    Nu ben ik op zoek naar een (online/) drukker om deze te laten drukken.
    Voorkeur gaat uit naar A4 hang kalender (maar andere vormen zijn te overwegen).

    Iemand ervaring met kalenders en waar de prijs kwaliteit goed is?
    (deze worden verkocht dus kostprijs/kalender willen we laag houden)

    Alvast bedankt
    ... see the ART not the TOOL ...

  • #2
    Re: Kalender laten drukken

    Ik zou je aanraden her en der een prijsofferte te vragen als het om een redelijk groot aantal gaat.
    Na ontvangst van de goedkoopste offerte, dan gaan informeren op het net hoe het met de kwaliteit gesteld is van hun werk.
    Maar misschien zijn er wel verenigingen die reeds het werk voor je gedaan hebben, en je kunnen vertellen wie de de beste prijs/kwaliteitsverhouding heeft.
    Er zijn nu reeds zoveel firmas die allerlei afdrukken dat je door het bos de bomen niet meer ziet....of is het door de bomen het bos.....
    Mvrgr.

    Comment


    • #3
      Re: Kalender laten drukken

      Zoals steeds bij drukwerk is het aantal exemplaren zeer belangrijk.
      Ook is er zoiets als pre press, waarmee ze bedoelen de opmaak van de pagina's
      het plaatsen van de foto's en het maken en plaatsen van de tabel met de dagen
      als je dat zelf kan doen op de computer bespaar je daarmee.

      Zoek is in de gouden gids naar digitale drukkerijen en bespreek het met deze
      mensen, voor dergelijke zaken gaat er niets boven een persoonlijk contact .

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Kalender laten drukken

        neem eens contact op met onze Vicky die doet dat al jaren.

        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X