Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appelvink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Appelvink



    Na vele jaren zoeken profiteer ik ook van de appelvinken influx die zich dit jaar voordoet. Vroeg in het voorjaar werd het duidelijk dat het weleens het jaar van de appelvink kon worden. Dat is ook ingelost en ook voor mijn hut zit er een koppel met jongen. Hierbij één van de jongen. Ik bouwde de hut voor vier specifieke soorten. Deze appelvink was er een van en kan nu doorstreept worden. Hiervoor had ik al havik en goudvink. Alleen kleine bonte specht wil maar niet lukken ondanks dat de soort hier rond huppelt. Voor de liefhebbers kan je altijd mijn blog volgen wat er voor de hut verschijnt.

    Ik heb het al eens aangehaald dat ik niet echt een liefhebber ben van spiegelbeelden. Natuurlijk zijn er momenten dat dit het ook super doet. Hier toch maar gekozen om het spiegelbeeld niet erbij te zetten. Een bewuste keuze zeg maar
    Gr David

  • #2
    Re: Appelvink

    Jonge appelvink staat er heel mooi op !

    Groeten
    http://www.wimbosch.be

    Comment


    • #3
      Re: Appelvink

      Heel mooi shot..
      Lijkt net of die met een groothoek is geschoten, heel leuk effect in ieder geval.
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Appelvink

        Staat er netjes op

        Groeten,
        Raf
        Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Appelvink

          Mooi licht en mooie scherpte. Je ziet zelden foto's van juveniele Appelvinken langskomen, meestal zijn het volwassen exemplaren. Ik moet mijn eerste nog zien
          Ik vind de DOF iets te kort en vind de reflectie een beetje ongelukkig overkomen. Ik zou er nog een stukje van de onderkant afdoen, nu heb je alleen de kop van de reflectie er niet op staan en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

          Comment

          Working...
          X