Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werchter classic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werchter classic

    Wist niet goed waar deze vraag te posten, probeer dus hier maar
    Ik ga naar TWClassic, ik zou graag wat foto's maken met mijn EOS650, nu heb ik gelezen dat professioneel fotomateriaal niet binnen mag, wel pocket of wegwerpcamera's. Waar zou mijn Eos 650 onder gecatalogeerd worden? Prof is dat niet en wegwerp zeker niet... Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zou ik hem mee binnen krijgen?

  • #2
    Re: Werchter classic

    vanaf je met wisselbare lenzen zit wordt dit aanzien als een prof. toestel.

    Comment


    • #3
      Re: Werchter classic

      Met n dslr mag je niet binnen op Werchter.

      Ik zou trouwens ook betwijfelen of je goeie concertfoto's kan maken vanuit t publiek. Je staat nogal ver van t podium.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #4
        Re: Werchter classic

        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        Met n dslr mag je niet binnen op Werchter.

        Ik zou trouwens ook betwijfelen of je goeie concertfoto's kan maken vanuit t publiek. Je staat nogal ver van t podium.
        dat lukt perfect.

        Hol een brood uit (brood mag) steek je camera daarin. Als het donker wordt kan je gemakkelijk foto's maken vanuit het publiek zonder dat iemand het ziet die het niet mag zien.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Werchter classic

          Zal dan wel n frans brood moeten zijn als je n 70-200 wil meepakken. :-)
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #6
            Re: Werchter classic

            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Zal dan wel n frans brood moeten zijn als je n 70-200 wil meepakken. :-)
            80-300 zat in een gewoon brood van 800 gram.
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Werchter classic

              vanaf volgend jaar: "verboden: glazen flesjes, broden..."
              De gustibus et coloribus non est disputandum
              Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

              Comment


              • #8
                Re: Werchter classic

                Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                vanaf volgend jaar: "verboden: glazen flesjes, broden..."
                Ze zetten gewoon een broodsnijmachine aan de inkom, en snijden het brood wel voor je binnen gaat.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment


                • #9
                  Re: Werchter classic

                  Crazy. Die bd-ers zijn toch een toffe grappige bende.
                  Ik moet nu wel dringend naar het hospitaal, want ik heb me een breuk gelachen

                  Greetz en tot ziens op twc (misschien een nikon 1 proberen, die kan zelfs in een klein brood)

                  Peter

                  Comment


                  • #10
                    Bwa,

                    De Sony HX300 heeft 50xzoom (24-1200mm) en die mag mee binnen wegens geen verwisselbare lens.
                    Probleem toch opgelost ? ;-)

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Werchter classic

                      Ja en uw brood wordt uw beanbag!

                      Het is goed gevonden allemaal - maar als ik niet binnen mag, doe ik dat gewoon weg niet, en dan stip ik ze van inkomsten. Uiteraard maken we reclame dat je daar als amateur fotograaf niet correct behandelt wordt. Het zou mooi zijn dat de gemeente waar dit soort events doorgaan - eens duidelijk maken aan de organisatoren dat in ruil voor de overlast en de kosten - er ook redelijkheid moet zijn.

                      Schuur & cie. vergeten dat de locale gemeenschap omgetoverd wordt tot een hel voor die mensen - en dat men "te gast" is, vergeet men, en ondertussen zijn de geluidsnormen op de oude markt veel strenger als die voor marktrock (voor het gehoor van de jeugd te beschermen) - de wereld is niet perfect, leren mee leven, er is mee lachen, is de blijde boodschap - en als't u niet bevalt, gewoon geldkraan dicht en ergens anders naartoe waar 't wel mag.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Werchter classic

                        Als ik van de security zou zijn, zou ik algauw ook vragen waar de boter en het beleg is, etc etc...
                        Voor mij zou het nogal opvallen om dat naar een festival mee te nemen..
                        Je wordt soms zelfs tot aan je kruis toe gefouilleerd... Maar als je geluk hebt lukt het inderdaad wel.

                        Ik zou het niet doen in elk geval. Uit ervaring geniet ik meer van een concert wanneer ik er ten volle naar luister en kijk, en wanneer ik tegelijkertijd fotografeer, is het niet hetzelfde meer. Dan hou ik me meer met fotografie bezig dan van het concert te genieten.

                        Comment

                        Working...
                        X