Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

    Ik weet niet waar ik de vraag best stel dus zet ik hem maar even bij algemeen.

    Ik heb binnenkort een trouw en zou graag op het avondfeest als cadeau een canvas geven met een foto die 's morgens getrokken is. Wie kan er mij helpen of wie weet er iemand die dit op 1 dag zou kunnen maken. De regio is waasland/antwerpen.

    Alvast bedankt voor de reactie's.

    groeten

  • #2
    Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

    goh ik ben niet van die kanten maar ik denk dat ze daar ook wel ergens een fotograaf-met-printservice hebben die zijn eigen plotterdinges heeft en dat voor een heleboel extra geld op 1 halve dag wilt maken ?
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

      Dag bij vermelden: zaterdag ?
      Afmeting vermelden : A3, A2 ? Vierkant ?

      Beste gok : iemand vinden met een A3/A2 printer die canvas aankan.
      Canvas vellen gaan kopen + lijst/frame.
      Tegen de middag foto bewerkt = 's avonds klaar.

      Ik heb dat al eens gedaan, en had op de receptie de ingelijste foto bij als kado.

      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

        Oorspronkelijk geplaatst door keulmans Bekijk bericht
        Ik weet niet waar ik de vraag best stel dus zet ik hem maar even bij algemeen.

        Ik heb binnenkort een trouw en zou graag op het avondfeest als cadeau een canvas geven met een foto die 's morgens getrokken is. Wie kan er mij helpen of wie weet er iemand die dit op 1 dag zou kunnen maken. De regio is waasland/antwerpen.

        Alvast bedankt voor de reactie's.

        groeten
        Eeklo Copycenter. Drukken ze Canvas op groot formaat. (wel eventjes op voorhand laten weten , hoe groot het formaat moet zijn...raam is op bestelling) Succes!
        CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

        Comment


        • #5
          Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

          Geef liever een vergroting in kader.
          Een canvas wordt liefst voorzien van een coating en die is niet op 1-2-3 droog.

          G
          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

          Comment


          • #6
            Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

            Je kan eens horen bij Anja Symons in Aarschot, ik weet dat zij zelf canvassen drukt
            Canon 5DII en 400D - EFS 18-55 en 55-250 IS - EF 50mm f/1.4 USM - EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM - EF 24-70 f/2.8 L USM

            Comment


            • #7
              Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

              Als je al een adres kan vinden waar ze die service op 1 dag (enkele uren, want het is geen hele dag) kunnen leveren, dan maak je daar ter plaatse best eerst afspraken zodat zij ook werkelijk het materiaal in huis hebben om alles af te werken.
              Hou er ook rekening mee dat een zelfstandig fotograaf die wel alles in huis heeft om zo'n afdrukken te maken, dat die op dezelfde dag misschien ook een huwelijksreportage moet maken...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: trouwfoto op canvas (levering 1 dag)

                alvast bedankt voor de reacties. Als ik een adres ken dan zal ik zeker op voorhand goede afspraken moeten maken maar moet natuurlijk nog iemand vinden die het doet.

                Comment

                Working...
                X