Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een shoot organiseren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een shoot organiseren.

    Eind Juli ga ik een heel week opvullen met shoots op locatie.
    Geen externe belichting of dergelijke, enkele gebruik van natuurlijk, zacht licht.
    Het is de eerste keer dat ik op deze manier ga shooten (als zijnde, een week elke dag shoots regelen).
    Het begint al bij het scouten voor locaties. Ik heb wel al een idee van het soort locaties; wijde landschappen en echt lijkende bossen.
    Deze zoektocht bevind zich in en rond Antwerpen en ter hoogte van Mol.
    Hoe gaan jullie te werk op dit vlak?

    En styling.
    Ik werk niet met een MUA of Styliste (vriendin is dan zelf aan het werken)
    Is er een manier waarop ik dit nog deftig kan aanpakken? Of gewoon het model vragen om een laagje op te brengen (naturel)?

    Waar moet ik zeker rekening mee houden?
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

  • #2
    Re: Een shoot organiseren.

    Je kan ook vragen aan je model om zelf voor de visagie te zorgen of iemand mee te brengen die haar
    kan assisteren qua styling & make-up. Dat kan ook handig zijn voor U als je iemand nodig hebt om het reflectiescherm vast te houden.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Een shoot organiseren.

      Als je zacht licht wil zorg dan dat je flitsers of op zijn minst reflectieschermen bij hebt. Het is nog altijd niet zo dat je gewoon kan rekenen op een licht bewolkte hemel.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment

      Working...
      X