Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beanbag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beanbag

    Nu mijn zus, 2 nichten en een paar vriendinnen zwanger zijn mag ik me verwachten aan een paar newbornshoots.
    Ik hoorde ook al van anderen dat ze geinteresseerd zouden zijn om een newbornshoot te doen.

    Daarom dacht ik er aan om misschien te investeren in een beanbag, wat me wel handiger lijkt voor zon shoots.
    Ik heb al gegoogled naar een beanbag, zitzak,... maar vind niets binnen het budget...

    Dit leek me een goeie set, maar inclusief verzendkosten en vulling die ik dan nog moet kopen zit ik dan al snel aan 200 euro, zonder 1 enkele prop of ondergrond/achtergronddoek.

    Ik had al andere zitzakken gezien, maar deze zijn minstens even duur of zijn alleen binnenzakken, en dus niet waterdicht.

    Heeft er iemand een idee waar ik voor rond de 50 euro een waterdichte ( of toch tegen een ongelukje bestendige) zitzak kan kopen/bestellen? De accessoires zou ik dan wel bij newbornbabyposing kopen.

    Alvast bedankt!
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

  • #2
    Re: Beanbag

    Een fatboy is waterdicht dacht ik, maar dat kost ook meer dan 50 euro denk ik...
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Beanbag

      Zo'n banaanvormig kussen en dan een ronde overtrek errond.

      Comment


      • #4
        Re: Beanbag

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        Een fatboy is waterdicht dacht ik, maar dat kost ook meer dan 50 euro denk ik...
        Daar heb ik zelfs niet naar gekeken, die kussens zijn me wat te duur

        Oorspronkelijk geplaatst door janvanlandeghem
        Zo'n banaanvormig kussen en dan een ronde overtrek errond.
        Zon kussen hebben we hier liggen, maar als je die opvouwt, zakt de baby er dan niet tussen?
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #5
          Re: Beanbag

          meestal leggen ze de baby niet rechtstreeks op de beanbag maar op een deken met mooie textuur ofzo? Leg onder dat deken een waterdicht iets en dan hoeft de beanbag die functie al niet te hebben

          Comment


          • #6
            Re: Beanbag

            Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
            meestal leggen ze de baby niet rechtstreeks op de beanbag maar op een deken met mooie textuur ofzo? Leg onder dat deken een waterdicht iets en dan hoeft de beanbag die functie al niet te hebben
            Weet ik maar die beanbag is wel handiger dan een bed waarop de baby moet liggen. En een beanbag zakt niet zo veel in...
            Nu ja, als het merendeel zegt dat ik geen beanbag nodig heb...
            NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
            https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

            Comment


            • #7
              Re: Beanbag

              Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
              Weet ik maar die beanbag is wel handiger dan een bed waarop de baby moet liggen. En een beanbag zakt niet zo veel in...
              Nu ja, als het merendeel zegt dat ik geen beanbag nodig heb...
              En als het een ferme boerenzoon is kan je hem nog altijd op een baal hooi leggen.

              Comment


              • #8
                Re: Beanbag

                hier een link hoe je het zelf of iemand anders kan maken



                ook zo'n kersenpitkussen kan hiervoor dienen en veel goedkoper te koop bij het Kruidvat, Blokker,
                groetjes Ingrid

                Comment


                • #9
                  Re: Beanbag

                  Bij mij zit er zelfs hennep-vezel in - afin misschien toch niet zo geschikt voor de gasten... Bij gebrek aan gemalen afval van maiskolven, heb ik dat maar genomen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beanbag

                    Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
                    hier een link hoe je het zelf of iemand anders kan maken



                    ook zo'n kersenpitkussen kan hiervoor dienen en veel goedkoper te koop bij het Kruidvat, Blokker,
                    Het gaat dus nog steeds om een beanbag om babys op te laten poseren
                    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                    Comment

                    Working...
                    X