PDA

Volledige versie bekijken : Jonge fotografe

pixelboy
24 juni 2013, 16:24
Tijdje geleden in een Brugs museum. Koppeltje kwam aangewandeld en de kleine nam foto's. Naderhand gesproken met die mensen, ze kwamen uit de USA. Heb ze de foto opgestuurd.

http://i39.tinypic.com/rifb0m.jpg

Bedankt voor het kijken.

Pixelboy

Beelder
24 juni 2013, 18:29
Straatfotografie lijkt gemakkelijk, maar is het verre van;) Jammer, maar je compositie vervaagd doordat er wat belangrijke zaken ontbreken in de foto. Voetjes weg, kinderwagen maar gedeeltelijk, en een onthoofd persoon;)
Natuurlijjk ligt je focus op het fotograferend kind, maar dan zou ik ze centraliseren in de compositie.:G

pixelboy
24 juni 2013, 21:20
Je kan gelijk hebben maar, het moest allemaal zo snel.

Beelder
25 juni 2013, 11:35

Dat begrijp ik natuurlijk wel hoor:G Misschien kan je er voor jezelf nog een crop vanuit het origineel van maken, door het kind in de focus te plaatsen, waarbij je de kinderwagen en slapend kind mee in het beeld betrekt.;)
Van mij hoe je geen update te plaatsen hoor;)

kurtvandeweerdt
25 juni 2013, 16:53

Dat is de kunst... Snel handelen en toch een interessant beeld maken. En als het niet zo interessant is, heb je nog altijd een herkansing om het in post goed te krijgen. Sorry, maar ik zie niet direct waarom dit bij showcase staat. Ik volg Beelder zijn feedback. Als je het beeld al sterker wilt maken, zou ik gaan voor een nauwere crop en probeer hier eens zwart/wit... Some might think: "Yeah, easy, just go black and white and you're fine..." Maar de kleuren zijn hier niet zo interessant en dan zou z/w wel goed kunnen werken! Succes!