Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw hier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw hier

    Hello iedereen,

    Als nieuwe gebruiker op het forum wou ik even mezelf voorstellen. Ik ben 30 jaar en sinds een half jaartje de trotse eigenaar van een Nikon D3100 met standaard 18-55 mm lens. Daarnaast heb ik van mijn vader ook een oude telelens gekregen, die tot 300 mm kan inzoomen en manueel scherpgesteld moet worden.

    Ik ben intussen aan het experimenteren met de instellingen en verschillende onderwerpen. En de zoektocht naar nuttige tips en info bracht me hier.

    Groeten,
    Jan

  • #2
    Re: Nieuw hier

    Welkom op ons forum.
    Met die manuele telelens heb je al een goede leerschool.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Nieuw hier

      Thanks,

      ik doe mijn best

      Comment


      • #4
        Re: Nieuw hier

        Manueel scherpstellen zou iedereen die begint, een jaar moeten doen. Is inderdaad de beste leerschool.
        Welkom

        Comment


        • #5
          Re: Nieuw hier

          Oorspronkelijk geplaatst door Beelder Bekijk bericht
          Manueel scherpstellen zou iedereen die begint, een jaar moeten doen. Is inderdaad de beste leerschool.
          Wat leer je in dat jaar?

          Volgens mij alleen dat je met een modale DSLR niet goed met MF kan werken en je niet leert goed met AF om te gaan......
          Last edited by hjanssen; 25 juni 2013, 07:04.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X