Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

    Zijn hier mensen die in al lenzen gekocht hebben bij Art Craft of een reflex camera zo ja zijn jullie tevreden .
    Ik wil de Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II aanschaffen en in deze winkel is die een pak goedkoper tegen over in andere winkels .

    Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

  • #2
    Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

    Topwinkel! Heb er heel goede ervaringen mee. De prijzen vallen idd ook heel goed mee.
    Ik woon totaal niet in de buurt maar rij toch graag naar daar omwille van de grote stock, de prijzen en de service.
    De dame aan de telefoon is ook ontzettend vriendelijk en ze hebben al een tijdje ook live chat op de website. Ik raad de winkel zeker aan.

    Toplens trouwens, u gaat er zeker plezier van hebben! En de cashback is ook mooi meegenomen natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

      Oorspronkelijk geplaatst door maudy Bekijk bericht
      Zijn hier mensen die in al lenzen gekocht hebben bij Art Craft of een reflex camera zo ja zijn jullie tevreden .
      Ik wil de Canon EF 70-200mm F2.8 L IS USM II aanschaffen en in deze winkel is die een pak goedkoper tegen over in andere winkels .

      http://www.artencraft.be/nl/showroom-mariakerke
      Kan je deze shop alleen maar aanraden, je zal nog wel mensen tegenkomen hier op het forum die zeer tevreden zijn. Goeie uitleg, eerlijke prijzen, geen opdringerigheid. Ik ga meestal naar Mariakerke, omdat daar de grootste stock is qua fotografie, heb ik de indruk.

      Ik heb er geen (financieel) baat bij, dit te zeggen, alleen dat ik wens dat deze shop nog lang blijft bestaan, er zijn er al teveel verdwenen is mijn mening. Ik ga nog steeds liefst naar dergelijke fotowinkels. En zelf woon ik +/- dubbel zover van hun, als jij, dus...

      Succes, ga er maar eens langs.

      Eugène.
      BD1766BE

      Comment


      • #4
        Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

        Het is door de cashback dat ik ze nu wil aankopen ik heb net 2 lenzen verkocht want zo'n lens kost toch een pak geld .
        Ik was zeer tevreden van de Canon EF 70-200mm F4.0 L IS USM maar op de hondenshows ( dus binnen in grote zalen ) en tijdens de lessen van de hondenschool ( avond uren tussen 20 en 22 uur ben je toch beter met een 2.8 .

        Comment


        • #5
          Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

          Ik heb er een paar weken terug ook mijn EF 70-200mm F2.8 L IS USM ook aangekocht ( met cashback ) en ik ga binnenkort terug voor de EF 17-55mm F2.8 scherpe prijzen vriendelijke mensen.
          En als je zoals ik een uurtje moet rijden om er te geraken en je belt even op voorhand om te zien of ze het gevraagde op stock hebben reserveren ze de lens zelfs voor een paar uurtjes dat noem ik nu goeie service .

          Mvg
          Kathleen

          Comment


          • #6
            Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

            Ik woon 'slechts' op 30 km van Mariakerke en heb er reeds al mijn nieuw fotomateriaal gekocht.
            Ik zou naar geen andere winkel willen gaan. Van hulp bij aankoop kan ik niet meespreken, omdat ik altijd wanneer ik iets nieuw koop reeds heel goed weet wat ik wil en geen uitleg meer behoef.
            Ik ben vroeger nog naar Konijnenberg geweest : het is veel verder voor mij, ze zijn duurder en wanneer je niet op weekdagen kan gaan sta daar meestal een hele tijd te 'schilderen' eer je aan de beurt bent. Het is wel reeds enkele jaren geleden, misschien is het nu wel anders (beter) ?
            Mvrgr.

            Comment


            • #7
              Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

              Moderator Note: Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets met het tijdschrift Shoot te maken heeft.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht
                Ik woon 'slechts' op 30 km van Mariakerke en heb er reeds al mijn nieuw fotomateriaal gekocht.
                Ik zou naar geen andere winkel willen gaan. Van hulp bij aankoop kan ik niet meespreken, omdat ik altijd wanneer ik iets nieuw koop reeds heel goed weet wat ik wil en geen uitleg meer behoef.
                Ik ben vroeger nog naar Konijnenberg geweest : het is veel verder voor mij, ze zijn duurder en wanneer je niet op weekdagen kan gaan sta daar meestal een hele tijd te 'schilderen' eer je aan de beurt bent. Het is wel reeds enkele jaren geleden, misschien is het nu wel anders (beter) ?
                Mvrgr.
                Door de klantonvriendelijkheid en de hoge prijzen de laatste jaren sta je bij Konijnenberg niet meer in de rij op je beurt te wachten.

                Comment


                • #9
                  Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                  Art & Craft is zeker een aanrader. Ik heb er ook wat lenzen gekocht en heb er steeds een vriendelijke en duidelijke uitleg gekregen. Ook kun je ter plaatse testen. Maar, best wel eens bellen op voorhand of ze je materiaal in voorraad hebben. Succes!
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                    Zoals iedereen hier, heb ook ik enkel maar positieve ervaring bij Art & Craft.
                    perman
                    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                      Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                      Zoals iedereen hier, heb ook ik enkel maar positieve ervaring bij Art & Craft.
                      hun winkel in St Denys heeft toch duidelijk minder sterke verkopers. Ik hoop dat ze dat met wat opleiding en gerichtere sollicitaties rechtzetten.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                        a&c is ook hier de huisleverancier!
                        topwinkel (in mariekerke, st denijs nog nie geweest) altijd goede uitleg en mooie oplossingen
                        nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Ook van mij is A&C huisleverancier maar ga altijd naar Mariakerke, ik was voor keukengerief in Sint Denijs Westrem maar zou daar niet aanraden te gaan, prachtige winkel maar verkopers die het niet in de vingers hebbben. Ideaal voor hun die een compactje willen kopen.

                          Mariakerke bij Kristof en zijn verkoper Ivan

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                            Hier ook zeer content van Art en Craft Mariakerke, ga meestal zelf om mijn materiaal, maar enkele keren laten opsturen en was er steeds binnen de dag.
                            Ook steeds goede uitleg en uitstekende dienst na verkoop (hier liet Fotokonijnenberg het afweten...).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie heeft ervaring met de Media winkel Art Craft

                              Hier ook een tevreden klant van Art en Craft. Is een 93-tal km rijden voor mij (Mariakerke), maar is het zeker waard

                              Comment

                              Working...
                              X