Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekeren van materiaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekeren van materiaal

    Allen,

    Ik heb mij de laatste tijd wat nieuw materiaal aangeschaft voor een aanzienlijk bedrag. Nu dacht ik om dit toch het eerste jaar te verzekeren tegen valschade,diefstal,etc..
    ik heb eens bij mijn verzekeringsagent gepolst en hij komt met prijzen tot +-440€ per jaar wereldwijd verzekerd.(dacht iets van een 335 voor Europa). Ik vindt dit vrij veel..Wie verzekert zijn spullen en wat betalen jullie hiervoor?
    Thx alvast

    Marc


  • #2
    Re: Verzekeren van materiaal

    ik zou al eens de zoekfunctie van het forum gebruiken
    er staat al wat over verzekeringen geschreven hier op het forum

    Comment


    • #3
      Re: Verzekeren van materiaal

      Mij lijkt dit vrij degelijk niet?

      Valschade, diefstal, ...
      Voor € 37 / maand

      Een verzekering is altijd duur en zonde van het geld, tot er iets gebeurt.
      Mijn materiaal is ook niet verzekerd, maar diefstal bij mij thuis zou in de gewone verzekering zitten, dus das toch al iets.

      Heb mijn camera ooit is voor een paar weken laten verzekeren. (3-weekse reis met de school naar Griekenland.)
      De prijs weet ik niet meer, maar viel mee.
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: Verzekeren van materiaal

        Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
        Mij lijkt dit vrij degelijk niet?

        Valschade, diefstal, ...
        Voor € 37 / maand

        Een verzekering is altijd duur en zonde van het geld, tot er iets gebeurt.
        Mijn materiaal is ook niet verzekerd, maar diefstal bij mij thuis zou in de gewone verzekering zitten, dus das toch al iets.

        Heb mijn camera ooit is voor een paar weken laten verzekeren. (3-weekse reis met de school naar Griekenland.)
        De prijs weet ik niet meer, maar viel mee.
        Hmm ja,de europese zou dan op een 27€ komen...als je het zo bekijkt valt het idd nog wel redelijk mee..

        Comment

        Working...
        X