Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bee-eaters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bee-eaters

    Nog wat kleurrijke vogeltjes. Koppeltje bijenetertjes:



    update:
    Last edited by KeDB; 10 juni 2013, 20:21. Reden: update
    http://500px.com/KennyDeBoeck

  • #2
    Re: Bee-eaters

    Knappe, kleurrijke foto van daar bij Bence Maté Lijkt mij een fantastische reis om te doen.

    Ik heb echter wel de indruk dat de scherpte meer ligt op het linkse vogeltje dan op het rechtse, de dof is dus op het nippertje. Ook over deze foto hangt een duidelijke kleurzweem, de foto is namelijk een stuk te gelig en groenig. Bewerk je toevallig je foto's op een niet gecalibreerd scherm?

    De witbalans aanpassen maakt de foto een stuk beter, naar mijn mening. Het kan zijn dat het er iets over is of nog wat meer moet, het is quick and dirty bewerkt in LR op een paar seconden:

    Als je liever hebt dat ik het verwijder, zeg het maar.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Bee-eaters

      Bedankt Laurent.
      Ik heb nogal een bagger-(Acer)laptopschermpje indeed . Altijd weer een verrassing als ik het bij iemand anders bekijk.
      Is trouwens wat noord-oostelijker dan bij Maté Bence zelf , hij ontwierp wel de hutten.
      http://500px.com/KennyDeBoeck

      Comment


      • #4
        Re: Bee-eaters

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        . Ook over deze foto hangt een duidelijke kleurzweem, de foto is namelijk een stuk te gelig en groenig.
        Je was me voor
        KeDB: Mooie compositie

        Comment


        • #5
          Re: Bee-eaters

          Knap gedaan. Mooie compo.

          Eric

          Comment


          • #6
            Re: Bee-eaters

            De update mag nog iets koeler voor mij, maar het is wel een knappe.
            Zie ook flickr

            Comment

            Working...
            X