Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestolen materiaal traceren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gestolen materiaal traceren

    Weet iemand die website waarbij je uw gestolen camera kan traceren. Ik dacht dat je zelf een foto moest uploaden en dat hij dan adhv die info zocht naar foto's op het internet met dezelfde data.
    Het betreft meer dan 8000€ materiaal, van enkele maanden geleden, dus er zullen zeker al beelden online zijn.

  • #2
    Re: Gestolen materiaal traceren

    Ik vermoed dat je deze website bedoeld: http://www.stolencamerafinder.com/
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

    Comment


    • #3
      Re: Gestolen materiaal traceren

      Ik zie het nut er niet van?
      Toestel zit bv in polen ,spanje of peru hoe ga je dat dan terughalen of krijgen.
      Paar jaar terug ook slachtoffer geweest van diefstal geen fotoapparatuur alles werd teruggevonden in tiel Nederland heb het niet terug in mijn bezit zal het ook nooit terugkrijgen wegens inbeslagname bij de daders en dus in een opslag ergens ligt weg te kwijnen .

      Comment


      • #4
        Re: Gestolen materiaal traceren

        Bedankt voor de link, die zocht ik!

        Stafan.d, dat is er echt wel over! Ben je zeker dat je het niet kan terugkrijgen? Is niet mijn materiaal dat gestolen is, maar ik denk dat die persoon dit niet graag zal horen.
        En als je het niet probeert... Dan zal je het nooit terugkrijgen.
        En ALS het in een ver land ligt, is het natuurlijk nutteloos erom te gaan hé , de reiskosten alleen al.

        Comment


        • #5
          Re: Gestolen materiaal traceren

          Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
          Bedankt voor de link, die zocht ik!

          Stafan.d, dat is er echt wel over! Ben je zeker dat je het niet kan terugkrijgen? Is niet mijn materiaal dat gestolen is, maar ik denk dat die persoon dit niet graag zal horen.
          En als je het niet probeert... Dan zal je het nooit terugkrijgen.
          En ALS het in een ver land ligt, is het natuurlijk nutteloos erom te gaan hé , de reiskosten alleen al.
          zullen toch geen 8000 pleuro bedragen

          Comment


          • #6
            Re: Gestolen materiaal traceren

            Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
            zullen toch geen 8000 pleuro bedragen
            Een professional die door deze reis enkele opdrachten zou moeten schrappen en niet eens de zekerheid heeft dat hij de toestellen terugkrijgt, zal zo'n reis zelfs niet overwegen.
            Nederland, Duitsland, Frankrijk zal wel het verste zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Gestolen materiaal traceren

              Spul gewoon eerst verzekeren en de opsporing aan de verzekeringsmij overlaten....
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Gestolen materiaal traceren

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Spul gewoon eerst verzekeren en de opsporing aan de verzekeringsmij overlaten....
                Het is een professionele fotograaf dat zijn materiaal niet verzekerd, gewoon omdat het veeel duurder zou geweest zijn om tientallen jaren zijn materiaal te laten verzekeren dan om u 1 maal te laten bestelen.

                Comment


                • #9
                  Re: Gestolen materiaal traceren

                  Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                  ....
                  Paar jaar terug ook slachtoffer geweest van diefstal geen fotoapparatuur alles werd teruggevonden in tiel Nederland heb het niet terug in mijn bezit zal het ook nooit terugkrijgen wegens inbeslagname bij de daders en dus in een opslag ergens ligt weg te kwijnen .
                  dat lijkt me stug hoor.
                  of heb je een claim ingediend bij je verzekering..?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X