Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winkels in duitsland(aken) ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • winkels in duitsland(aken) ....

    Hoi,
    Ben op zoek naar enkele site's van winkels in en rond aken ( duitsland) die digitale toestelen verkopen.

    thanks,
    "h2o drink it don't drive it"

  • #2
    www.ac-foto.com

    Comment


    • #3
      Misschien heb je hier wat aan :




      En als je toch aan het rijden bent kun je isschien ook effe doorrrijden naar Topfoto in Düren dat is zo'n 35 km. verder via autoweg richting Keulen.


      Topfoto is niet alleen Online-shop, kunt er ook afhalen eerst ff bellen of mailen. Ingo spreekt beter Nederlands als menige Belg.

      Groetjes, JantjeB.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        thanks voor de snelle reacties
        "h2o drink it don't drive it"

        Comment


        • #5
          Als je toch naar Aken gaat kan je beter even verder rijden naar Topfoto... ongeveer twintig minuutjes verder met de wagen ... maar het scheelt echt vele Euro's.

          Comment


          • #6
            Originally posted by jantjeb
            Misschien heb je hier wat aan :




            En als je toch aan het rijden bent kun je isschien ook effe doorrrijden naar Topfoto in Düren dat is zo'n 35 km. verder via autoweg richting Keulen.


            Topfoto is niet alleen Online-shop, kunt er ook afhalen eerst ff bellen of mailen. Ingo spreekt beter Nederlands als menige Belg.

            Groetjes, JantjeB.
            Gelijk heb je Jantje: Ingo spreekt beter Nederlands DAN menig Belg en Nederlander
            Sorry, ik kon het niet laten

            Maar idd, ik zou ook Top-foto aanraden en zelfs verkiezen boven AC-foto, en ik ben al in beide zaken over de vloer geweest.

            Comment


            • #7
              Ik ga heel veel naar Aken... Bijna iedere week nu ik op pensioen ben... ( is hier maar 30 min. vandaan).
              Maar als ik fotospullen koop is 't bij Topfoto.
              Naar Aken ga ik om te Windowshoppen en om terrasjes te doen.
              Ja, als ik een klein accesoire nodig heb.

              Comment


              • #8
                aarghh, Mic op pensioen... Waar blijven de fanta-promo klipjes? Ik had verwacht dat hij daar nu weer wat tijd voor zou krijgen
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  ik kan het beamen, ben zaterdag bij top-foto geweest en het Nederlands van Ingo is buitengewoon goed.
                  GO ON...BE A TIGER!!!

                  Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                  Comment


                  • #10
                    Klopt eerlijk is Ingo zeker !
                    Ben ook klant daar en heb vorige week nog een bestelling geplaatst.
                    Ik ga er zelf achter om de verzendkosten uit te sparen, Ingo stuurt mij altijd een mailtje als het materiaal binnen is en dan ga ik een dagje shoppen in Duitsland.
                    BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by creXis
                      www.ac-foto.com
                      Ben juist naar een fototoestel gaan zien
                      dimage z2 en fujis5000
                      449 en 359 € prijzen zijn in belgie goedkoper als op deze site?
                      thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk er ook aan om mijn camera in Duitsland aan te schaffen, een Canon S60, maarre, je heb je de bediening menu's van de camera dan ook in het Nederlands(of ten minste in 't Engels)?!
                        Mein Deutsch ist nicht so goet

                        Comment


                        • #13
                          Ik ben zaterdag tot in Düren gereden bij Top-Foto.

                          Toen ik in de winkel aankwam, waren er 3 wachtenden voor mij...allen Belgische Limburgers

                          Het blijkt daar een bedevaartsoord te worden voor de Belgen

                          Ik kan je de winkel alleen maar aanraden. Klein winkeltje, doch correcte man, correcte bediening en hij spreekt perfect Nederlands !

                          Best op voorhand even checken of hij het materiaal op voorraad heeft en of hij het opzij wil leggen.

                          succes,
                          Hans
                          http://www.sportfotos.be

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Chef pll
                            Ik denk er ook aan om mijn camera in Duitsland aan te schaffen, een Canon S60, maarre, je heb je de bediening menu's van de camera dan ook in het Nederlands(of ten minste in 't Engels)?!
                            Mein Deutsch ist nicht so goet
                            Dat is geen enkel probleem, de menu's heb je altijd in alle beschikbare talen. Het enige waar je wat mee moet opletten is de handleiding. Die is soms enkel in het Duits (maar dat is merkafhankelijk). Misschien dat even navragen...
                            Canon 10D, glass, flashes & extra's
                            Fuji S602Z & extra's
                            www.CooMa.be BD0176BE

                            Comment


                            • #15
                              hoi,

                              Ben er zaterdag ook geweest en mijn canon a75 stond mooi opzij. Heel vriendelijk mensen en nederlandstalig en nog eens 2 jaar waarborg.
                              Een echte aanrader.

                              nog een fijn dag
                              "h2o drink it don't drive it"

                              Comment

                              Working...
                              X