Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde van fotografie apparatuur.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarde van fotografie apparatuur.

    Hoi,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere richting binnen fotografie. Ik merk dat ik mijn dslr vaker thuislaat, en meer een compact meeneem.
    Waarschijnlijk zal ik dan ook gaan investeren in een goede, maar kleinere camera.
    De knoop dan maar doorgehakt om mijn fotografie spullen te gaan verkopen.
    Maar nu vraag ik me af wat dit zo nog waard is, ik vind uiteenlopende prijzen op internet. Mijn materiaal is altijd met de grootste zorg behandeld geweest.
    • Canon 550D body (aangekocht ergens midden 2010)
    • Canon EF-S 17-55 2.8 IS USM (aangekocht 2011)
    • Canon EF-50mm 1.8
    • Canon speedlight 430 EXII
    • Originele canon grip voor de 550D
    • 1 canon batterij en 3 van een 'wit' merk, allemaal nog in uitstekende staat
    • Nog wat accessoires zoals een extra oculair kapje, TTL flitskabel, cactus wireless flitsset, geheugenkaartjes...


    Nu is mijn vraag dus aan jullie wat dit zoal waard is, zowel de gehele set als bijvoorbeeld de lenzen of de body op zich...
    Ik heb van alles de originele verpakking nog, zelfs aankoopbewijzen (denk niet dat er nog ergens garantie op zit).

    Jullie zouden me een plezier doen door hier wat richtprijzen te kunnen geven.
    Alvast bedankt,

    Yannick

  • #2
    Re: Waarde van fotografie apparatuur.

    Tja, zo veel als een gek er voor geeft.

    In een pakket ga je dat niet kwijt geraken. De meesten hebben wel al iets, en zoeken ofwel een body, flits of accessoires.
    Zet het in aangeboden en laat bieden. Op onzinnig lage biedingen reageer je niet, en als je een aanvaardbaar bod hebt, dan verkoop je.
    Je kan ook op ebay een paar objecten volgen en kijken wat ze gaan.

    Comment


    • #3
      Re: Waarde van fotografie apparatuur.

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
      Tja, zo veel als een gek er voor geeft.

      In een pakket ga je dat niet kwijt geraken. De meesten hebben wel al iets, en zoeken ofwel een body, flits of accessoires.
      Zet het in aangeboden en laat bieden. Op onzinnig lage biedingen reageer je niet, en als je een aanvaardbaar bod hebt, dan verkoop je.
      Je kan ook op ebay een paar objecten volgen en kijken wat ze gaan.
      Thx voor je reactie, ik heb het sinds gisteren ook in aangeboden staan.
      Je bevestigd ook wat ik al vermoedde, dat ik het tesamen nooit ga verkocht krijgen...
      Ik heb tweedehands websites wat in het oog proberen te houden (al enkele maanden), maar vooral de 17-55's zijn er meestal meteen terug vanaf voor ik goed en wel heb gekeken welke prijs ze gegaan zijn.

      Comment

      Working...
      X