Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belangrijke mededeling: geen vrije topickeuze voor de komende maand(en)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belangrijke mededeling: geen vrije topickeuze voor de komende maand(en)

    Je hebt het je misschien al afgevraagd, maar daags na afsluiting van een lopende Challenge (en de mei-Challenge, thema: Tegenlicht, is vannacht stilletjes dichtgegaan), ben ik er meestal met een enquête en heb je de keuze uit drie verschillende onderwerpen.

    Ditmaal is het anders. Ook mijn voorganger Spooky bepaalde de "zomertopic" zelf. Bovendien, omdat wij vorig jaar met nieuwe software begonnen, is er een Challenge weggevallen, en werden de maanden augustus en september 2012 samengevoegd. Die Challenge -de eerste met de nieuwe software- is nog gestart door Spooky, maar in de loop van de wedstrijd heb ik de fakkel overgenomen.

    Omdat ik traditioneel vakantie neem in de tweede helft van juni, heb ik besloten om dit jaar de maanden juni en juli samen te voegen, in dien verstande dat:
    - het thema bekend gemaakt wordt per 1 juni;
    - foto's dus kunnen gemaakt worden vanaf 1 juni;
    - foto's pas kunnen ingediend worden na mijn terugkeer uit vakantie, nl. per 1 juli;
    - indiening van de foto's loopt vanaf 1 t.e.m. 24 juli;
    - scoren van de ingediende foto's loopt vanaf 1 t.e.m. 31 juli;
    - een enquête met drie keuzethema's voor de maand augustus gestart wordt vanaf 25 juli.

    Houd dus het subforum "Challenge-of-the-month" in de gaten de komende dagen, en vanaf 1 juli ook de Challenge-site!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)
Working...
X