Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag aan Fotopic gebruikers!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag aan Fotopic gebruikers!

    Hi,

    Ik heb een 'probleem' met een bepaalde (jpeg) foto die in heb ge-uploaded naar mijn Fotopic webalbum. Dit webalbum gebruik ik om foto's naar dit forum te linken. Dit gaat steeds goed, maar met een foto van een roos dus niet.
    Het gaat om deze foto (ik plaats hem even in het groot). In Photoshop is deze foto heel 'smooth', zoals ik hem heb bedoeld. Maar op de site van Fotopic ziet hij er niet uit zoals je ziet, ik zie 'blokjes', heel lelijk. Bij de instellingen op Fotopic heb ik aangegeven dat ik niet wil re-sizen.
    Hoe kan ik dit 'probleem' voorkomen? Maakt Fotopic automatisch bestanden kleiner?

    gr. Ebbie
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

  • #2
    He, wat jammer nou, heeft er niemand een idee wat ik fout doe

    Nouja, ik blijf maar uitproberen met de instellingen, wie weet komt het ooit nog eens goed.

    Doeg, Ebbie
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

    Comment


    • #3
      Sorry Ebbie, ik kan je niet helpen - ik ken fotopic niet...
      Maar, ik wou wel even kwijt dat ik dit een schitterende foto vind. Heel knap en vibrerend van kleur (fantastische rode kleuren!), heel soft maar toch voldoende scherp en een zeer aangename cadrage.

      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Heb je misschien de link naar de pagina op fotopic.....misschien wordt het dan duidelijker.
        ***Canon 300D * kitlens * ...

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Bedankt voor het compliment Kariboe, en dat te bedenken dat de foto niet eens zo tot zijn recht komt als dat ik had bedoeld.

          Annetje, de foto ziet er op Fotopic exact net zo uit als hier, deze foto is rechtstreeks gelinkt naar Fotopic. En dat is nu juist het struikelblok, op een of andere manier krijg ik hem niet goed op Fotopic geplaats, en daarom vroeg ik me dus af of zij de foto misschien aanpassen oid?

          Groetjes, Ebbie
          Groetjes, Ebbie
          mijn foto-log

          Comment


          • #6
            Originally posted by ebbie1971


            Annetje, de foto ziet er op Fotopic exact net zo uit als hier, deze foto is rechtstreeks gelinkt naar Fotopic. En dat is nu juist het struikelblok, op een of andere manier krijg ik hem niet goed op Fotopic geplaats, en daarom vroeg ik me dus af of zij de foto misschien aanpassen oid?

            Groetjes, Ebbie
            dan moet ik wel om nieuwe contactlenzen want ik zie helemaal geen blokjes.
            Als je in fotopic aanduidt dat je niet wil resizen, gebeurt het ook niet...dan krijg je de foto zoals je hem upload. Soms helpt verwijderen en opnieuw uploaden wel eens.
            ***Canon 300D * kitlens * ...

            Comment


            • #7
              Hahaha, misschien moet ik juist wel contactlenzen! en zie ik het allemaal niet meer zo helder!

              In ieder geval bedankt voor het meedenken.

              Groet, Ebbie
              Groetjes, Ebbie
              mijn foto-log

              Comment


              • #8
                Originally posted by ebbie1971
                Hallo,

                Bedankt voor het compliment Kariboe, en dat te bedenken dat de foto niet eens zo tot zijn recht komt als dat ik had bedoeld.

                Annetje, de foto ziet er op Fotopic exact net zo uit als hier, deze foto is rechtstreeks gelinkt naar Fotopic. En dat is nu juist het struikelblok, op een of andere manier krijg ik hem niet goed op Fotopic geplaats, en daarom vroeg ik me dus af of zij de foto misschien aanpassen oid?

                Groetjes, Ebbie
                Ook hier geen blokjes hoor - foto komt perfect door... Niets aan de hand zou ik zeggen...
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment

                Working...
                X