Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge Ratings gewist.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge Ratings gewist.

    Om het voor iedereen plezant te houden voeren we regelmatig een controle uit van de uitgedeelde ratings. Een aantal gebruikers maken er zoals sommigen al ondervonden hebben een sport van om een zo laag mogelijke score te geven.

    We hebben voor deze challenge de gegeven ratings van twee gebruikers gewist. De ene staat bij ons al een tijdje op het lijstje van pretbedervers, de andere was een fake gebruiker die alle foto's op één na een 1 had gegeven.

    Het spreekt voor zich dat we dit verder opvolgen en dat bij een volgend misbruik de user accounts van de 'zondaars' zonder pardon zullen gewist worden wegens het niet naleven van de spelregels en de BD spirit.
    Christian D.

  • #2
    Wow Christian, 10/10 een bank vooruit en een kus van de juf.
    Eindelijk geen eendjes meer om in de vijver te zetten
    Smaken verschillen, maar een één aan een goed geslaagde foto, dat heb ik nooit begrepen.
    Ik ben écht benieuwd.

    Comment


    • #3
      Originally posted by christian
      We hebben voor deze challenge de gegeven ratings van twee gebruikers gewist. De ene staat bij ons al een tijdje op het lijstje van pretbedervers, de andere was een fake gebruiker die alle foto's op één na een 1 had gegeven.

      Het spreekt voor zich dat we dit verder opvolgen en dat bij een volgend misbruik de user accounts van de 'zondaars' zonder pardon zullen gewist worden wegens het niet naleven van de spelregels en de BD spirit.
      Heel goede beslissing! Wordt die ene foto die hij geen 1 had gegeven ook verwijderd?
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #4
        Prima initiatief !!

        Comment


        • #5
          Alleen maar toe te juichen.

          Groetjes, jantjeB.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Christian,

            Een vraagje nalv. deze topic : http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=48725 waarin het bewijs wordt geleverd dat een deelnemer reeds meerdere malen frauduleus heeft deelgenomen, en daarvoor zelfs de EXIF info vervalst heeft.
            Wordt die ook uitgesloten ? Wat met zijn "resultaten" in het verleden ?

            Thx,

            Mark (300D)

            Comment


            • #7
              Het probleem is, als mensen écht willen foefelen dat je daar écht niets kan aandoen.
              In het beste geval wordt hij inderdaad gediskwalificeerd en verdwijnt hij van de lijst.
              Daarbij komt rept op een verdiende eerste plaats.
              Maar... wat gebeurt er als hij onder een andere naam meedoet, en hij vervalst zijn land en zijn gegevens? dan gaat dat weer maanden duren voor we het doorhebben?
              Of nooit doorhebben?
              Aan valsspelerij kan spijtig genoeg niets gedaan worden, maar ik vind het enorm goed dat Bingel en Rept goede speurneuzen zijn en deze fraude hebben ontdekt.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cyrox
                Wordt die ook uitgesloten ? Wat met zijn "resultaten" in het verleden ?
                De bewuste persoon Carsten was nog zo vriendelijk meerdere keren te vragen waar zijn prijs bleef.
                Heeft nooit niks ontvangen van Belgiumdigital.... omdat we enkel verzenden naar BE / NL (zie reglement). Maar nu moet hij zeker op niks meer rekenen.

                peter

                Comment


                • #9
                  De foto van Carsten is verdwenen de foto kwam me inderdaad bekend voor; maar ik zag een correcte datum in de foto.
                  En om nu te gaan zoeken waar ik die foto eerder heb gezien, daar kan ik echt niet mee beginnen.
                  Bewijs trouwens maar eens dat de EXIF vals is....
                  Heb de foto's niet naast elkaar gelegd, maar voor hetzelfde geld is of was het een nieuwe opname hé.
                  Christian D.

                  Comment


                  • #10
                    De 2 foto's waren hetzelfde, met een kleine bewerking + tekst bijgeplaatst. Als iemand ze wil zien, ik heb ze hier nog op PC staan, kan ze altijd posten.
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Allé bingel, post ze eens, ik had ze nog eens niet gezien.
                      Ik kijk niet alle dagen hé? toch niet in het begin, nu wel.

                      Comment


                      • #12
                        A.U.B.(wel verkleind,wil geen ruzie met MOD )
                        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by bingel
                          A.U.B.(wel verkleind,wil geen ruzie met MOD )
                          Ik denk dat in ieder geval wel kan uitgesloten is dat het een andere foto zou zijn. Zelfde met thema groen en geloof, ook exact dezelfde foto. Bewijs dat EXIF vals is, is hiermee toch geleverd?
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

                          Comment


                          • #14
                            Bij een volgende inzending van carsten weet ik op welk knopje te drukken
                            Christian D.

                            Comment


                            • #15
                              Jullie weten toch dat hij vanaf nu geen foto's meer onder carsten zal opsturen?
                              Maar wel onder een andere naam. Hij zal het niet kunnen laten.
                              Een geluk dat hij ons niet verstaat, maar hij heeft het waarschijnlijk al wel door dat wij hem door hebben.
                              het enigste dat wij kunnen doen is, als een nieuw iemand uit het buitenland weer heel veel goede inzendingen heeft (want geef toe zijn foto's zijn wel heel goed, als ze al van hem zijn,) wel dan moeten we het gewoon in het oog houden hé?

                              Comment

                              Working...
                              X