Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

    Ik wordt elk jaar gevraagd om foto's en een filmpje te maken. Dit is het resultaat.
    Door de lange winter warener wel niet veel bloesem te zien tijdens dat weekend.
    Het bedriegt soms maar het was er wel steil bergop en bergaf.
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

    De panning in het begin is heel goed gedaan, wetende hoe moeilijk het is . Helemaal op het einde van de panning is er wel een beetje onrust.
    Leuk gemonteerd met fijne beelden.
    Is dat met een DSLR gefilmd?
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Is dat met een DSLR gefilmd?
      Neen, een sony CX160E geloof ik, heb er 250€ voor betaald en gaat nu altijd mee in de cameratas.
      De camera werd op statief opgesteld terwijl ik foto's maakte.
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

        Mooie voorstelling. Ik ben ook een MTB en zal volgend jaar ook eens langskomen. Ik ben dit jaar de bloesemtocht gaan doen met de racefiets en heb 80 kilometer gedaan. Dus volgend jaar wordt het de MTB
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment


        • #5
          Re: Bloesemtoertocht 2013 MTB-Sint-Truiden

          Het is ongelooflijk wat die "kleine" AVCHD camera's als kwaliteit bieden vergeleken met peperdure camera's van 10 jaar geleden.
          De filmpjes van mijn Super VHS van vroeger zijn gewoon onbekijkbaar geworden eens je AVCHD gewoon bent.
          Opmerkelijk is die man met zijn GoPro op 1.30 van je film.
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X