Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe microfoon op canon 550d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Externe microfoon op canon 550d

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een goede stereo mic voor op mijn 550d. Dit om concerten vast te leggen (klassiek en jazz). Doordat ik in het publiek zit is de geluidsbron soms wel ver af. Kan iemand mij helpen? :-)

    Bedankt!
    Groet

    Jan

  • #2
    Re: Externe microfoon op canon 550d

    Een live recording ga je nooit goed krijgen van op je zitplaats, gelijk welke microfoon je gebruikt dat is al punt 1
    Als ik audio wil opnemen doe ik dat met een externe recorder een Zoom H4N, later zet ik deze audio dan op de videofilm.
    Wettelijk gezien is het nooit toegelaten van opnames te maken van concerten die je bijwoont, dit zuiver ter informatie !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Externe microfoon op canon 550d

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Wettelijk gezien is het nooit toegelaten van opnames te maken van concerten die je bijwoont, dit zuiver ter informatie !
      Met instemming van de organisator en artiest maak ik regelmatig foto's en video's ook hier geldt weer het eeuwige: never...........
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment

      Working...
      X