Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antwoord op je mail of PB a.u.b.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antwoord op je mail of PB a.u.b.

    Elke maand opnieuw krijg ik inzendingen voor de BD-Challenge waarin de EXIF-gegevens ontbreken.
    Omdat ik bij het valideren van de foto een bepaald programma gebruik, is het voor mij niet mogelijk om een inzending toe te laten waarin bepaalde gegevens ontbreken. Vooral het tijdstip van opname is van belang.
    Die mensen krijgen van mij een email toegestuurd, en gelijktijdig (of wat later, afhankelijk van mijn werkdruk) ook een PB.
    De meesten zullen vrij snel mijn bericht beantwoorden, maar er zijn er toch die op zich laten wachten, met als gevolg dat de wachtrij van goed te keuren foto's aangroeit.
    Zo heb ik vandaag iemand voor de derde maal moeten contacteren...

    Mag ik daarom aan alle deelnemers vragen om:
    1. ervoor te zorgen dat de noodzakelijke exif-data aanwezig zijn. Er is geen gevaar dat de naam van de auteur bij plaatsen van een foto blijft staan, omdat de forumsoftware dergelijke data stript, dus waarom niet?
    2. regelmatig je mailbox en of je PB-"box" hier op het forum te checken. Als je foto na 24-48u nog steeds niet op de Challenge site te zien is, dan mag je aannemen dat er wat aan de hand is.
    3. zo snel mogelijk op een toegestuurd bericht van mij te antwoorden.

    Als ik merk dat bepaalde mensen hun mail/PB niet beantwoorden, hoewel zij ondertussen op het forum geweest zijn, zal ik verplicht zijn om hun inzending te schrappen en daarvoor geen extra bericht te sturen, buiten het automatische bericht dat de foto geweigerd wordt.

    Dank voor je aandacht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)
Working...
X