Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

    Ik ben gevraagd om enkele persoonlijke foto's te nemen van alle leden van het bestuur, dan een groepsfoto van het bestuur (15 man) en dan ook per duo of trio dat samenwerkt rond eenzelfde thema. Heeft iemand ideeen over originele collages of opstellingen? Het gaat om de jongerenafdeling van een politieke partij, dus het moet eenderzijds professioneel zijn, maar anderzijds zijn het jongeren dus er is ruimte om iets 'grappig' te doen.
    Ik dacht bv om voor elk lid 1 individuele foto te maken bestaande uit 2 beelden: een gewoon en een terwijl hij/zij zijn tong uitsteekt.
    Iemand ergens leuke voorbeelden?

  • #2
    Re: Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

    Zoek scenario,s die overeenkomen met de thema's waarin de personen enn duo's werken. Bv milieu: watermonster nemen of iets in de chemische industrie, jeugdbeleid bij speelplaats oid...
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

      Dat met die tong is al afgezaagd van toen Einstein nog leefde. Laat ze een grote lentebloesem eten, een grote paddenstoel, laat ze ook iets zien waar ze met afkeer naartoe kijken, gebruik een monotone kleur tot in het absurde, geef iemand een rode strik met een blauwe das

      Comment


      • #4
        Re: Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

        vraag hen zelf eens wat hun ideeën zijn. Van ideeën zouden politiekers moeten overlopen.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Fotoshoot voor jongerenafdeling politiek

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Zoek scenario,s die overeenkomen met de thema's waarin de personen enn duo's werken. Bv milieu: watermonster nemen of iets in de chemische industrie, jeugdbeleid bij speelplaats oid...
          Da's een leuk idee.
          Nu ben ik nog altijd op zoek naar een goede groepsfoto/ofwel collage van allemaal individuele foto's

          Comment

          Working...
          X