Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koopjeshoek: suggestie voor aanpassing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koopjeshoek: suggestie voor aanpassing

    Een suggestie en graag jullie mening:

    Zou het niet wenselijk zijn dat mensen wiens waren VERKOCHT zijn via de koopjeshoek hun topic verwijderen? Sommigen passen dan wel hun "Subject" aan met "VERKOCHT", maar wat heeft het dan nog voor zin dat deze topics blijven staan? Het zou mijns inziens het geheel toch wat overzichtelijker maken!

    Greetz,

    sailor
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

  • #2
    Niet noodzakelijk, ik vind het nuttig om tweedehandsprijzen van items te weten en tegen welke prijs iets verkocht is, of er veel interesse in is... Indien ze nu de prijs wegdoen en er verkocht zetten dan mag het wel evengoed weg.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Persoonlijk zou ik het ook niet slecht vinden om verkochte items te verwijderen, zodat je tenminste nog duidelijk kan zien welke items actueel/beschikbaar zijn

      Wat het argument van de 2° handsprijzen betreft, ben juist even gaan zien en er zijn mensen die bij verkoop of annulatie gewoon hun eigen originele topic leegmaken. Het is dan toch nutteloos om die topic te laten staan?

      Wat eventueel ook een mogelijkheid is, is het strikt toepassen van vaste termen aan het begin van de topic titels. Topics die hier niet aan voldoen worden verwijdert dan.
      bvb vaste voorvoegsels:
      TE KOOP: .....
      TE RUIL: .....
      GEZOCHT: .....
      VERKOCHT: ....

      Op die manier is het ook redelijk duidelijk lijkt mij welke dingen nog te koop staat!
      Veel mensen doen dit nu al min of meer, maar nog niet consequent genoeg (bvb te koop; TKA; tk; ) wat de duidelijkheid niet altijd ten goede komt.
      en de andere helft van de topic staat er gewoon niets vermeld of het te koop dan wel gezocht betreft....
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #4
        Kan men dan zijn eigen topic verwijderen als er al reply's zijn gegeven? ik dacht dat dat niet lukte, maar dat je enkel veranderingen kon aanbrengen, of zie ik het verkeerd?
        Mvg,
        Eric
        Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

        Comment


        • #5
          Dit is idd eens besproken geweest maar er is toch besloten om alles te laten staan en dit met de reden om idd een soort van tweedehands prijsindicatie te krijgen.

          ps : je kan je eigen topic niet verwijderen, dit kan alleen de crewq en de moderatoren
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by BD Moderator CA
            Dit is idd eens besproken geweest maar er is toch besloten om alles te laten staan en dit met de reden om idd een soort van tweedehands prijsindicatie te krijgen.

            ps : je kan je eigen topic niet verwijderen, dit kan alleen de crewq en de moderatoren
            Klopt, de topics blijven staan om een prijsindicatie te kunnen geven.
            Deze topics zakken toch vrij snel omdat er geen reply meer op moet gegeven worden.
            Dit is natuurlijk weer geen verplichte regel, een topic kan steeds verwijderd worden op vraag van de verkoper wanneer die dat wenst.

            mvg,

            BD moderator Koopjeshoek

            Comment

            Working...
            X