Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vleeshandel Dominique Dobbelaere

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vleeshandel Dominique Dobbelaere

    Hey,

    Graag de meningen!

    Groeten


  • #2
    Re: Vleeshandel Dominique Dobbelaere

    De documentaire is goed gemonteerd met een levendige muziek. En een goede verhaallijn.
    Het stukje van 00.08 tot 00.09 zou ik er uit knippen. Misschien vervangen door een beeld waar de man naar de runderen kijkt i.p.v. naar ons?
    Vanaf +- 01.30 tot +- 02.00 vind ik, imho, dat je te dicht op het vlees kijkt. Dat is OK maar af en toe een totaalshot ertussen en een zicht op het assortiment zou misschien een goed idee zijn.
    Voor de rest vind ik dit prima. 'k Weet niet of ik het zelf zo goed zou kunnen maken.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Vleeshandel Dominique Dobbelaere

      Mooie documentaire. De belichting zit goed, deftige overgangen en stabiel genomen beelden.
      Juist enkel doordat het een documentaire/reclame voor het product is, zou ik nog iets meer detail leggen op de verkoopmogelijkheden. Nu weten we dat ze aan huis leveren, maar enkel aan beenhouwers of ook aan particulieren? Eventueel een kort stukje van 10 sec interview met de eigenaar die zijn product uitlegt..
      Maar technisch mooi uitgevoerd.

      Comment


      • #4
        Re: Vleeshandel Dominique Dobbelaere

        Het is een video gemaakt om de transparantie van het bedrijf te tonen naar de klanten toe. Dus bijna enkel beenhouwers zullen deze video te zien krijgen.
        Bedankt voor de leuke commentaren en tips!

        Comment


        • #5
          Re: Vleeshandel Dominique Dobbelaere

          leuk maar vind Het Vrijdagsgevoel veeeeel beter.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Vleeshandel Dominique Dobbelaere

            Leuk dat je ook naar mijn andere video's kijkt! Binnenkort meer!

            Comment

            Working...
            X